تبیان، دستیار زندگی

پذیرش طلاب سطح ۲ بین‌الملل جامعه‌الزهراء سلام الله علیها آغاز شد

جامعه‌الزهرا(س) برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مقطع کارشناسی(سطح دو) بخش بین‌الملل، از میان افراد واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جامعه الزهراسلام الله علیها
حجت الاسلام «اباذر عمرانی فر»، مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) عنوان کرد: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برای نیمسال دوم سال تحصیلی۹۶-۹۷ از میان بانوان غیرایرانی واجد شرایط برای تحصیل درمقطع کارشناسی(سطح دو) طلبه می‌پذیرد.
مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه زمان ثبت نام از ۲۰ آذر آغاز شده است، تصریح کرد: متقاضیان دوره کارشناسی می‌توانند به صورت حضوری و یا مجازی در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تحصیل کنند.
حجت الاسلام عمرانی فر افزود: پذیرش در این مقطع به دو صورت انجام می‌گیرد:
الف:طلاب جدیدالورود
ب: طلاب بازپذیری: داوطلبانی که قبلا سابقه تحصیلات حوزوی داشته‌اند؛ که این داوطلبان در صورتی که کمتر از ۴۵ واحد را گذرانده باشند، بدون آزمون علمی می‌توانند ادامه تحصیل دهند، اما داوطلبانی که ۴۵ واحد یا بیشتر را گذرانده‌اند، برای پذیرش باید در آزمون علمی شرکت کنند، لذا توصیه می‌شود حتما دفترچه «راهنمای بازپذیری طلاب بین الملل» را مطالعه کنند.
مدیر سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) یادآور شد: بانوان غیرایرانی می‌توانند جهت مشاهده شرایط ثبت نام و تحصیل در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به پایگاه اطلاع‌رسانی http://j-alzahra.org مراجعه کنند.
وی، مهلت ثبت نام پذیرش طلاب بین الملل را ۱۰ دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: آزمون علمی طلاب بازپذیری در تاریخ ۱۶ دی ماه در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.
 حجت الاسلام عمرانی فر در پایان تاکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت نام برای آگاهی از شرایط و ضوابط پذیرش حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنند.
منبع: خبرگزاری رسا