تبیان، دستیار زندگی
گل هم می خورد در حال حاضر محمد علی پیروانی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از لحاظ تعداد دفعات کاپیتانی در دربی پایتخت رکورد دار محسوب می شود. بازی این مدافع کهنه کار در دیدار جمعه به دلیل مصدومیت تا حدودی در پرده ابهام است ولی و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی: هر تیمی هجومی بازی کند، گل هم می خورد

در حال حاضر محمد علی پیروانی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از لحاظ تعداد دفعات کاپیتانی در دربی پایتخت رکورد دار محسوب می شود. بازی این مدافع کهنه کار در دیدار جمعه به دلیل مصدومیت تا حدودی در پرده ابهام است ولی وی قصد دارد تا به هر نحو ممکن این نبرد سنتی را از دست ندهد.

محمد علی پیروانی در گفتگو یی با اعلام این مطلب افزود: به دلیل تمرین روی زمین سفت از ناحیه کشکک هر دو زانو احساس ناراحتی می کنم ولی تلاش می کنم که در طی روزهای باقی مانده خود را به هر نحو ممکن به این بازی برسانم.

وی در مورد تقابل دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: بازی سختی است که مسائل روحی در آن تاثیر زیادی دارد. از طرف دیگر این دیدار به طور سنتی ، مورد توجه تماشاگران فوتبال قرار دارد و باید بازیکنان در داخل زمین تلاش کنند تا رضایت خاطر سرمایه های واقعی فوتبال را جلب کنند. بازیهائی از این قبیل در تمام دنیا دارای جنجالهای فراوانی بوده و به عقیده من مسائلی که توسط تماشاگران ایرانی در بازیهای قبلی ایجاد شده است، به هیچ عنوان قابل قیاس با نمونه های خارجی نیست. امیدوارم که در این بازی هم تماشاگران با متانت و فرهنگ ایرانی خود فقط تیم مورد علاقه خودشان را تشویق کنند و از هر گونه توهین و بی احترامی نسبت به تیم رقیب خودداری کنند.

مدافع با تجربه تیم پرسپولیس در مورد مشکلات خط دفاعی تیم خود می گوید: تیمی که هجومی بازی می کند، گل هم می خورد.  مهم گل خوردن ما نیست بلکه باید در وهله نخست کاری کنیم که تماشاگران با فوتبال آشتی کنند.

وقتی در یک روز وسط هفته ، می توانیم 50 هزار نفر را به ورزشگاه بکشانیم، نشان از فوتبال مورد قبول و تماشاگر پسند ما دارد. حال اینکه در بازی جمعه چند گل رد و بدل شود مهم نیست بلکه آنچه برای ما اهمیت دارد این است که درعین انجام یک بازی پر گل و زیبا و خوشحال کردن دوستداران فوتبال، تیم پیروز میدان هم باشیم.

پیروانی در مورد تیم استقلال گفت: 3-4 بازی این تیم را دیده ایم و با نقاط ضعف وقوت آنها کاملاً آشنا هستیم. باید مراقب باشیم که غافلگیر نشویم. این درست که استقلال در این فصل نتوانسته آن تیم مورد نظر سابق باشد ولی به هر حال استقلال است و شرایط این بازی هم با وجود 3 امتیازی بودن با دیگر بازیهای لیگ تفاوت های بسیاری دارد.