تبیان، دستیار زندگی
» را می خواهد یان دال توماسون مهاجم دانماركی تیم میلان در فاینورد روتردام یك بازیكن بزرگ لقب گرفت كه دروازه ها را مثل آب خوردن فتح می كرد. در سن سیرو حضور دو مهاجم بزرگ به نام شوچنكو و اینزاگی بهترین دلیل برای نیمكت نشینی او...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

« آنچلوتی » ، « توماسون » را می خواهد

یان دال توماسون مهاجم دانماركی تیم میلان در فاینورد روتردام یك بازیكن بزرگ لقب گرفت كه دروازه ها را مثل آب خوردن فتح می كرد.

در سن سیرو حضور دو مهاجم بزرگ به نام شوچنكو و اینزاگی بهترین دلیل برای نیمكت نشینی او بود. وی كه در كوپا ایتالیا با گلزنی هایش روسونری ها را به فینال بردن بود نتوانست در كالچو نمره قبولی بگیرد به همین علت تصور می شد به زودی پیراهن قهرمان اروپا را از تن خارج سازد . سیل پیشنهادات داخلی و خارجی به دفتر گالیانی سرازیر شد و اخبار متفاوتی پیرامون فروش او به گوش می رسید.

یووه ، لاتزیو ، چلسی ، لیون و آرسنال شرایط مورد نظر خود را ارایه كردند ولی آنچلوتی در آخرین لحظه تغییر عقیده داد و به مدیر اعلام كرد این مهاجم قوی هیكل و جوان را حفظ كند. این حركت در راستای سیاست حفظ مهره های خودی انجام شد و توماسون به احتمال فراوان باز هم در سن سیرو به فوتبالش ادامه خواهد داد.

شاید سرنوشت در رقابت های جدید برای او طور دیگری رقم بخورد و این دانماركی پرتوان فرصت خودنمایی رامجدداً بدست آورد كه در آن صورت باید منتظر گلزنی او در سریA  باشیم.

میهمان نوازی ژاپنی ها

موضوع اینه كه ویدلا همه امور را در دست داشت از آن زمان عكس هایی از من دست به دست می گشت كه در آن با ویدلا دست داده ام . باید بگم : چاره دیگری برایم نمانده بود . همیشه از فیول خوشم می اومد . هم در فوتبال و هم در تیم ریور . قضیه از این قرار بود كه فیول برای امضاء كردن قراردادش زیر فشار گذاشته بود اما از خود شجاعت به خرج می داد و زیر بار نمی رفت ، لاكاسته هم فشار می آورد یا می خواست كه فشار بیاره . داستان بدون هیچ اغراقی اینطوری بود كه یك مسابقه در پیش داشتیم و قبل از خواندن سرود ملی همه به صف مرتب ایستاده بودیم و همین آقای لاكاسته شروع كرده بود به ترتیب سلام و احوالپرسی با ما موقعی كه به فیول رسید اون بدون نشان دادن هیچ عكس العملی همین طور محكم سر جای خودش ایستاد و دستش را جلو نیاورد. آن روز فیول كاری كرد كه هر كسی جرأت انجام آن را نداشت .

حالا ادامه داستان جام جوانان 79 ، ژاپنی ها خیلی خوب ما را پذیرفتند و مهمان نوازهای خوبی بودند در اولین مسابقه در تاریخ 20 آگوست 5 بر صفر اندونزی را بردیم بعد در تاریخ بیستو هشتم با نتیجه یك بر صفر یوگسلاوی را بردیم سی ام هم لهستان را بردیم و همه گروه را یكی یكی پشت سر گذاشتیم و بعنوان سر گروه بالا آمدیم.