تبیان، دستیار زندگی

800 میلیارد تومان؛ گردش مالی پارک‌های فناوری دانشگاه تهران

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خبر داد: 800 میلیارد تومان؛ گردش مالی پارک‌های فناوری دانشگاه تهران برآورد شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دانشگاه تهران
عباس زارعی رئیس پارک علم فناوری دانشگاه تهران در نشست خبری روز فناوری که امروز در پارک علم و فناوری در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: این مراسم رونمایی در واقع در چهار مرحله و از 15 محصول برتر شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری نظیر آی تی،ای سی تی، محصولات نفت و پتروشیمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رونمایی سوم دی ماه سال جاری با حضور جمعی از شخصیت های دانشگاهی، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، وزیر علوم، سرمایه گذاران، مشاوران تخصصی، مدیران واحدهای فناور برگزار خواهد شد.
رونمایی از 15 محصول برتر در حوزه های پزشکی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افزود: در این رویداد از 15 محصول برتر در حوزه های پزشکی و فناوری اطلاعات و شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رونمایی می شود.

زارع گفت: این رویداد 2بار در سال برگزار می شود که در سال 95_96، بالغ بر 700 تا 800میلیارد تومان گردش مالی شرکت های پارک بوده است که با دارایی حدود 600میلیارد تومان توانسته ایم 600محصول را مدیریت کنیم و در این بین 2 هزار کارآفرینی انجام و سه محصول را توانسته به ثبت اختراع برسانیم.

زارع یادآورشد: از میان 25 درخواست رونمایی ارائه شده در این پس از داوری و ارزیابی فنی، 15 محصول برتر حائز شرایط لازم برای رونمایی تشخیص داده شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان