تبیان، دستیار زندگی

نینتندو بازی های Wii را برای کنسول Nvidia Shield عرضه می کند

کمپانی نینتندو اعلام کرد که قصد دارد برخی از بازی‌های قدیمی و پرطرفدار کنسول Wii را برای کنسول Nvidia Shield منتشر کند البته این بازی‌ها فقط برای چینی‌ها عرضه می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نینتندو بازی های wii را برای کنسول nvidia shield عرضه می کند
کمپانی نینتندو اعلام کرد که قصد دارد برخی از بازی‌های قدیمی و پرطرفدار کنسول Wii را برای کنسول Nvidia Shield منتشر کند البته این بازی‌ها فقط برای چینی‌ها عرضه می‌شود.
چین یکی از بزرگترین بازارهای جهانی برای کمپانی‌های بازی سازی است، وجود 600 میلیون گیمر در این کشور باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌ها برای حضور پر رنگ تر در چین با یکدیگر به رقابت بپردازند.
براساس گزارش GameSpot، طی قراردادی که بین نینتندو، Nvidia و شرکت iQiyi (ارائه دهنده محتوا در چین) منعقد شده، بازی‌های ویژه ای برای کنسول شیلد در چین عرضه می‌شود و از این پس گیمرهای این کشور می‌توانند بازی‌های GameCube و Wii، از جمله The Legend of Zelda: Twilight Princess و New Super Mario Bros Wii را در اختیار داشته باشند. گیم پلی این بازی‌ها با کیفیت 1080p اجرا خواهد شد.
جالب است بدانید بر اساس آماری که توسط شرکت فن آوری‌های چینی تیتان ثبت شده است، تنها در ماه گذشته 18 میلیارد یوان (2.7 میلیارد دلار) گردش مالی در بازار بازی‌های کشور چین گزارش شده است. این آمار همچنین نشان می‌دهد که در حال حاضر گیمرهای چینی به شدت عاشق بازی Honour of Kings هستند. این بازی یک سال گذشته در صدر App Store این کشور قرار گرفته و استقبال از آن به حدی است که باعث شده تا شرکت سازنده آن در زمان اجرای بازی برای کودکان زیر 12 سال محدودیت‌هایی را اعمال کند (به دلیل نگرانی در خصوص اعتیاد به بازی).
این استقبال زیاد از بازی‌ها در چین باعث شده تا Nvidia نسبت به عرضه اختصاصی بازی‌های GameCube و Wii برای کنسول Nvidia Shield اقدام کند در واقع این شرکت قصد دارد تا دوسوم بازار کشور چین را در دست بگیرد.
در حال حاضر کنسول Nvidia Shield تنها دستگاه مجهز به Android TV است. این دستگاه باقیمت ۲۲۷ دلار به فروش می‌رسد و قیمت بازی‌های آن در ریجن چین ۶۸ یوان (۱۰ دلار) مشخص شده است. کاربران کنسول Nvidia Shield می‌توانند بازی‌ها را با کیفیت ۴K و HDR ببینند ضمن آنکه با خرید این کنسول می‌توانند به سرویس‌های Netflix، Google Play Movie و Vudu دسترسی داشته باشند.
منبع:کلیک