تبیان، دستیار زندگی

اشتباه داوری علیه ما عمدی بود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید اشتباهات داوری علیه تیمش در بازی با حفاری عمدی بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، امید بی غم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تساوی تیم فوتسال مس مقابل حفاری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال، گفت: باوجود اینکه دو بازیکن اصلی خود را نداشتیم، توانستیم مقابل حریف دو گل جلو بیافتیم. فرصتهای زیادی هم داشتیم ولی در نیمه دوم ۵ خطا شدیم. برای همین تیم یک مقدار عقب کشید و مجبور به دفاع شدیم. متاسفانه در نهایت هم روی اشتباه داور، حفاری صاحب ضربه پنالتی شد.
وی افزود: تعجب می کنم هر دو داور نزدیک به صحنه بودند و به زمین اشراف داشتند ولی به اشتباه خطایی که خارج از محوطه جریمه رخ داده بود را، پنالتی اعلام کردند. همین باعث شد تا شیرازه تیم مس از هم بپاشد.
سرمربی تیم فوتسال مس با بیان اینکه یکسری اقدامات و کارها علیه تیمش صورت می گیرد، تاکید کرد: بازیکنان ملی پوش سرمایه یک کشور هستند. تورنمنت چهارجانبه اصفهان در حالی برگزار شد که بازیکنان ملی پوش ما در عرض یک هفته، پنج بازی انجام دادند. همین باعث مصدومیت حمید احمدی شد. پس علم روز ورزش کجا رفته است؟ حداقل می توانستند در یک مسابقه به بازیکن ما بازی ندهند تا خوب استراحت کند. محمدرضا سنگ سفیدی را هم مصدوم تحویل ما دادند.
بی غم ادامه داد: از سوی دیگر داوری ها در دو بازی علیه ما بوده است. تعجب می کنم هر دو داور بازی روز گذشته به صحنه خطا نزدیک بودند ولی پنالتی اعلام کردند.
وی در خصوص اینکه تیم مس بد موقع امتیاز از دست داده است، تصریح کرد: بهتر بگویم بد موقع از ما امتیاز گرفتند!
سرمربی تیم فوتسال مس در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید اشتباهات داوری علیه شما عمدی است؟ گفت: به نظر من که عمدی است؛ بخصوص در بازی روز گذشته که داوران به صحنه نزدیک بودند. حتی ناظر مسابقه از فاصله ۵۰ متری گفت این خطا خارج از محوطه بوده است. من هر دو داور مسابقه را دوست دارم ولی با اشتباهاشان باعث شدند دو امتیاز از دست بدهیم. اگر دیروز برنده می شدیم، صد درصد قهرمان لیگ برتر بودیم و این فشار از روی دوش ما برداشته می شد.
«آیا نگران نیستید این صحبتها درباره اشتباهات داوری برایتان عواقب انضباطی داشته باشد؟» بی غم در پاسخ به این سئوال گفت: ما تا حالا درباره داوری هیچ حرفی نزده بودیم. هرچند که در بازی هفته گذشته مقابل ارژن هم همین بلای داوری سرمان در آمد. حتی با تیم ملی هم کاری نداشتم چون وظیفه ما کمک به تیم ملی است ولی قرار نیست یکسال زحمت ما اینطوری هدر برود. باید یکسری مسائل هم از سوی دیگران رعایت شود.
سرمربی تیم فوتسال مس در پایان درباره شانس تیمش برای قهرمانی گفت: خدا را شکر گیتی پسند هم دیروز مساوی کرد. ما نگران نیستیم و کاری به تیم های دیگر نداریم. اگر خودمان در بازی های بعد نتیجه بگیریم، قهرمان می شویم.
منبع: مهر