تبیان، دستیار زندگی

وصیت نامه شهید جبار دهقانپورفراشاه

پدر عزیزم از من در باره آن كارها باید من را ببخشید وحلالم كنید دیگر هر وقت به سر خاكم آمدید زیاد ناراحت نشوید تا من شاد باشم از پسر خاله عزیزم می خواهم كه سر خاكم دعای كمیل بخواند وپنج شب در خانه من دعای كمیل بخوانید .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
شهید جبار دهقانپورفراشاه
خدمت خانواده عزیزم سلام علیكم امیدوارم كه بادلی گرم وشاد زندگی كنید و صبرزیاد داشته باشید تا خداوند متعال مزد و اجر شما را بدهد و از شما خانواده عزیزم می خواهم كه زندگی را ادامه بدهید و باخواهرم فاطمه بهتر زندگی كنید . فرزند

عزیزم درس زندگی را خوب یاد بدهید و از عمو و حسین و حسن میخواهم كه در درس و زندگی ؟؟؟ همسر عزیزم شما می دانید كه من خواب خود را دیده ام واین خواب اگر من به جبهه نمی آمدم خوب نبود اما هر چه شما كردید و با فاطمه زندگی خوبی داشته باشید تا من شما را در آخرت انشاالله ببینم و دوباره زندگی كنیم و حساب كار من همه شما می دانید هركس بوده است حساب او را بپردازید و زمین ؟؟؟ را همه برای حاجی محسن بسازید تا او همه سربازی برای امام زمان (عج) بفرستد پدر عزیزم از من در باره آن كارها باید من را ببخشید وحلالم كنید دیگر هر وقت به سر خاكم آمدید زیاد ناراحت نشوید تا من شاد باشم از پسر خاله عزیزم می خواهم كه سر خاكم دعای كمیل بخواند وپنج شب در خانه من دعای كمیل بخوانید . و از برادرم غفار می خواهم كه به پدر كمك كند دیگر از همه دوستان قومان یك به یك سلام من را برسانید پدر ومادر شما همسرم میخواهم كه ؟؟؟ تا صبر و اجر شما زیادتر شود فرزند عزیزم سلام بزرگ می رسانم كاری دارید بگوئید ؟؟؟ تا شب بگویید و درباره روزه همه كه در وصیت نامه گفته بودم می خواهم قبول كنید و من از همسرم بسیار بسیار راضی هستم و انشاء الله همسرم مرا می بخشد و هر كس از من ناراحتی دارد می بخشد و من سواد نداشته ام شما خوب بدانید و این وصیت نامه برای فرزند عزیزم یادگاری باشد .


والسلام

جبار دهقانپور فراشاه
منبع:فاتحان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .