تبیان، دستیار زندگی
با هر بودجه‌ای می‌توانید یك آینه و یك جفت شمعدان زیبا را مهمان سفره عقد و بعد خانه‌تان كنید. به این نكته توجه داشته باشید كه جدای از علاقه‌تان به انواع نقره‌ای، كنسولی و... فضای زندگی‌تان خرید آینه و شمعدان را تحت‌تاثیر قرار می‌‌دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهنمای خرید آیینه و شمعدان


با هر بودجه‌ای می‌توانید یك آینه و یك جفت شمعدان زیبا را مهمان سفره عقد و بعد خانه‌تان كنید.  به این نكته توجه داشته باشید كه جدای از علاقه‌تان به انواع نقره‌ای، كنسولی و... فضای زندگی‌تان خرید آینه و شمعدان را تحت‌تاثیر قرار می‌‌دهد.

راهنمای خرید آیینه و شمعدان

بسته به سلیقه شما

آینه و شمعدان از آن اقلامی است كه در سفره عقد به چشم می‌آید. بنابراین چشم و هم چشمی در خرید آن زیاد است. اما اگر اهل چشم و هم‌چشمی ‌نیستید، می‌توانید آینه و شمعدان‌های مدرنی را که حداکثر 100هزار تومان قیمت دارند، انتخاب کنید. البته آینه و شمعدان انواع مختلفی داشته و در حال حاضر نقره آن طرفدار بیشتری دارد چون علاوه بر زیبایی، قیمتی هم هست و یک نوع سرمایه گذاری به حساب می آید.

تناسب  را رعایت كنید

اگر خانه‌تان به اندازه كافی جا دارد بد نیست به فكر آینه و شمعدان كنسولی باشید چون می توانید از آن یك دكور زیبا بسازید و آینه آن را به شكل قدی استفاده كنید. اما اگر از نظر فضا در مضیغه هستید بهتر است به فكر انواع كوچك‌تر و رومیزی باشید.

مزیت آینه و شمعدان كنسولی این است كه می‌توانید آینه‌اش را به‌صورت قدی روی دیوار نصب كرده و به این ترتیب كاركردش را زیاد كنید. اگر فكر می‌كنید بهتر است سراغ آینه شمعدان سیلور بروید، بد نیست سری به فروشگاه سلوین بزنید. این فروشگاه در میدان شوش، پاساژ الغدیر،  طبقه همكف واقع شده است. به این ترتیب با یك تیر چند نشان می‌زنید، هم لوازم خانگی‌تان را می‌خرید، هم به آینه و شمعدان دلخواه‌تان می‌رسید.

لازم نیست حتما آینه و شمعدان نقره، استیل و برنز بخرید. با کمی ‌سلیقه، می‌شود آینه و شمدان‌هایی پیدا کرد که چوبی یا شیشه‌‌ای باشند و با سلیقه بودن‌تان را مهر تایید بزنند؛ درضمن پول کمتری برای خریدن این جور آینه و شمعدان‌ها صرف خواهد شد

لاله‌های زیبا

لازم نیست حتما آینه و شمعدان نقره، استیل و برنز بخرید. با کمی ‌سلیقه، می‌شود آینه و شمدان‌هایی پیدا کرد که چوبی یا شیشه‌‌ای باشند و با سلیقه بودن‌تان را مهر تایید بزنند؛ درضمن پول کمتری برای خریدن این جور آینه و شمعدان‌ها صرف خواهد شد. ابتكار دیگر این است كه به جای شمعدان از لاله‌های زیبا كه قدمتی طولانی در خانه‌های ما دارند استفاده كنید. به این ترتیب لاله‌ها می‌توانند روی میز ناهارخوری شما جلوه‌ای زیبا داشته باشند.

بهتر است سفارش ندهید

حواس‌تان باشد همان چیزی را که آماده است بخرید، نه این‌که سفارش دهید تا برای‌تان بسازند. تجربه نشان داده، سفارش‌ها معمولا باب طبع مشتری ساخته نمی‌شوند و بیشتر سلیقه سازنده است تا مشتری. اگر آینه و شمعدان را سفارش بدهید، از آنجا كه مبلغ را تمام و کمال پرداخته‌‌اید مغبون می‌شوید و باید قید پولی را که از جیب‌تان رفته بزنید و تا همیشه آینه و شمعدانی که به سلیقه‌ سازنده ساخته شده، آینه دق‌تان شود.

به كجاها سر بزنید؟

برای خرید آینه و شمعدان، خیابان مخبرالدوله‌ تهران به شما حق انتخاب بیشتری می‌دهد. در این مرکز خرید، آینه و شمعدان از 20هزار تومان به بالا، در طرح‌ها و جنس‌های گوناگون در دسترس هستند.

بازار تهران یكی دیگر از جاهایی است كه می‌توانید به راحتی در آن آینه و شمعدان مورد نظرتان را با قیمتی كه درنظر گرفته‌اید، پیدا كنید.

خیابان شریعتی هم نمونه های لوکس تر و متنوع تری دارد که البته قیمت اجناس آن بالاتر است.

بخش کلوب ازدواج تبیان


برگرفته از برترین ها

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.