تبیان، دستیار زندگی

شش امتیاز از تیم بالانشین لیگ برترایران كسر شد

شوک جدید به لیگ برتر وارد شد و 6 امتیاز از تیم پدیده مشهد کسر شد تا سقوط شاگردان مهاجری به رده دهم را در پی داشته باشد!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
به گزارش تابناك ورزشی، زوران کنزوویچ بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده مشهد که در سال 2014 در این تیم توپ می‌زد بعد از جدایی از این تیم از این باشگاه شکایت کرد و در نهایت حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پدیده را گرفت. نامه‌ کسر امتیاز قطعی از تیم فوتبال پدیده به فدراسیون فوتبال ارسال شده و روز گذشته نیز این موضوع به اطلاع مسئولان باشگاه پدیده خراسان رسیده است.شاگردان مهاجری با کسر این 6 امتیاز به رده دهم جدول سقوط کردند.
کنژویچ که تنها یک فصل در پدیده بازی کرد با پدیده قراردادی ۵۷۶ میلیون تومانی داشت.باشگاه پدیده مدعی است طلب وی را پرداخت کرده اما مسوول مربوطه یادش رفته مراتب تسویه حساب را به فیفا اعلام کند.بعید است فیفا این ادعا را بپذیرد مگر اینکه فیش واریزی اثبات کند
کنژویچ که تنها یک فصل در پدیده بازی کرد پس از پدیده در جاگودینای صربستان، بالی یونایتد اندونزی، والیو صربستان و گرابلی مونته‌نگرو به میدان رفته است. وی با پدیده قراردادی ۵۷۶ میلیون تومانی داشت و حال سوال این است که این مبلغ چرا در این مدت پرداخت نشده و با جرایم در نظر گرفته شده بدر حال حاضر چه اندازه است که باشگاهی چون پدیده توانایی پرداخت آن را نداشت است تا ۶ امتیاز از این تیم که مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده این گونه تا رده دهم جدول سقوط کند.
کنژویچ به گفته مدیریت باشگاه پدیده طلب دویست میلیون تومانی داشته.باشگاه پدیده مدعی است طلب وی را پرداخت کرده اما مسوول مربوطه یادش رفته مراتب تسویه حساب را به فیفا اعلام کند. بعید است فیفا این ادعا را بپذیرد مگر اینکه فیش واریزی اثبات کند این بدهی در مهلت مقرر به حساب اعلام شده از سوی فیفا و بازیکن واریز شده.بخش حقوقی پدیده هم مدعی شده فیفا اعلام هشدار نکرده و برای کسر امتیاز و تنبیهات اینچینی طبق عرف مرسوم در فیفا مکاتبه ای با باشگاه و فدراسیون نداشته است.ادعایی که با توجه به نظم حاکم در امور حقوقی فیفا کمی بعید به نظر می رسد. فیفا قطعا چنین حکمی داده اما اینکه این نامه در فدراسیون و باشگاه پدیده چه سرنوشتی داشته در نوع خود جالب است.
منبع: تابناک