تبیان، دستیار زندگی

حال تلویزیون خوب نیست

مردم از سریال هایی که با فضای تکراری ساخته می شود خسته شده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 تبسم هاشمی بازیگر

تبسم هاشمی بازیگر سریال «لیسانسه ها» درباره حضورش در این مجموعه  گفت: دوست داشتم در کارهای طنز آقای صحت حضور داشته باشم. وقتی این نقش را به من پیشنهاد دادند علی رغم اینکه به نقش مادر هوتن شکیبا نمی خوردم ، اما می خواستم امتحان کنم می شود چنین نقش هایی را بازی و با مخاطب ارتباط برقرار کرد ؟با بازخوردی که این روزها از مردم می گیرم، متوجه شده ام مردم توانسته اند با این کاراکتر ارتباط برقرار کنند.
وی درباره وضعیت سریال های تلویزیونی توضیح داد: حال تلویزیون خوب نیست . مردم از سریال هایی که با فضای تکراری ساخته می شود ، خسته شده اند. مردم دیگر تلویزیون را نگاه نمی کنند و به خاطر نداشتن سریال های جذاب به شبکه های مختلف ماهواره ای روی آورده اند. از زمانی که سریال «لیسانسه ها» پخش می شود مردم در صفحات مختلف اجتماعی رضایت خودشان را از پخش این مجموعه اعلام می کنند. تلویزیون به پخش این مجموعه های طنز نیاز دارد. کمبود سریال های خوب از محدودیت هایی است که مدیران رسانه برای بازیگران ، فیلمنامه نویسان و کاگردانان ایجاد می کنند. مشکل بزرگی که این روزها سریال سازان با آن دست و پنجه نرم می کنند ، مشکل مالی و بودجه ای است . وقتی کسر بودجه داریم، من بازیگر سر بسیاری از کارها نخواهم رفت و در نتیجه سریالی هم ساخته نخواهد شد. مدیران مجبور می شوند با پخش برنامه های نامرغوب کنداکتور شبکه ها را پر کنند.
تبسم هاشمی پیش از این در سریال هایی مانند: «زمانه » ، «دبیرستان خضرا» ، «تا خوشبختی راهی نیست» ، «رو به آسمان» ‌ و « از تو به یک اشاره» ایفای نقش کرده است .

منبع: صبا