تبیان، دستیار زندگی
ام مسئولان باشگاه هامبورگ اصرار دارند قبل از پایان فصل، قرارداد مرا برای چند سال دیگر تمدید كنند اما هنوز جوابی به آنها نداده ام. مهدی مهدوی كیا هافبك تیم ملی كشورمان و باشگاه هامبورگ آلمان قبل از ترك ایران در گفت و گویی ضمن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگو با مهدوی كیا و كاویانپور

هنوز تصمیم نگرفته ام


مسئولان باشگاه هامبورگ اصرار دارند قبل از پایان فصل، قرارداد مرا برای چند سال دیگر تمدید كنند اما هنوز جوابی به آنها نداده ام.

مهدی مهدوی كیا هافبك تیم ملی كشورمان و باشگاه هامبورگ آلمان قبل از ترك ایران در گفت و گویی ضمن بیان این مطلب افزود: من تا پایان این فصل رقابتهای بوندس لیگا با باشگاه هامبورگ قرارداد دارم ، اما مسئولان این باشگاه اصرار دارند قبل از این موعد، قراردادم را برای چند سال دیگر تمدید كنم.

مهدوی كیا ادامه داد: با توجه به شرایط حال حاضر هامبورگ و مشكلات مالی كه نصیب این باشگاه شده هنوز تصمیم خاصی در این مورد نگرفته ام و فعلاً تا پایان نیم فصل اول بوندس لیگا هیچ تصمیمی نخواهم گرفت.

هافبك ایرانی هامبورگ در ادامه گفت: در حال حاضر از سوی چند تیم اروپایی پیشنهاداتی دریافت كرده ام كه مشغول بررسی آنها هستم. البته برای اینكه خللی در انجام مذاكراتم با این باشگاه ها بوجود نیاید ناچارم از این تیم ها نام نبرم، اما زمانی كه به توافقات اولیه دست پیدا كردم، نام تیم مورد نظر را اعلام خواهم كرد.

مهدوی كیا به بازی تیم ملی كشورمان مقابل تیم ملی نیوزیلند اشاره كرد و افزود: بازی خیلی خوبی بود اما ما انتظار تیم دیگری را داشتیم. واقعیت این است كه تیم ملی نیوزیلند به هیچ وجه در حد و اندازه های استرالیا نبود. ضمن اینكه بازیكنان این تیم نیز در همان دقایق ابتدایی بازی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودند.

وی ادامه داد: البته بازیكنان ما هم در همان نیمه اول با انجام حملات پر تعداد بر روی دروازه حریف اجازه قدرت نمایی را به آنها ندادند و توانستند با ارائه یك بازی قابل قبول دروازه حریف را به راحتی باز كنند.

هافبك گل ساز تیم ملی ایران و هامبورگ آلمان در مورد بازگشت و عملكرد خودش در این بازی گفت: من بسیار خوشحال هستم كه پس از دو سال دوباره توانستم برای تیم ملی كشورم بازی كنم. واقعیت این است كه من در این دو سال دوست داشتم برای تیم ملی ایران بازی كنم چون این آرزو و افتخار یك بازیكن است، اگر در این دو سال نتوانستم تیم ملی كشورم را همراهی كنم به خاطر ناهماهنگی برنامه های فدراسیون فوتبال ایران با بازیهای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا بوده است. ضمن اینكه من در این مدت با چند مصدومیت شدید مواجه شدم كه باعث شد نتوانم در موعد مقرر در خدمت تیم ملی كشورم باشم.

وی در مورد عملكردش در این بازی گفت: من تمام تلاشم را كردم تا با ارائه یك بازی قابل قبول بازگشت خوبی به تیم ملی داشته باشم و فكر می كنم در این بازی خوب كار كردم، اما به نظر خودم عالی نبودم. البته یكی از دلایلی كه باعث شد من و بقیه بازیكنان نتوانستیم بهتر از این كار كنیم، بلندی چمن زمین بود كه به ما اجازه نمی داد سرعت پاس ها را تنظیم كنیم. به همین خاطر درصد پاس های اشتباه بازیكنان بالا رفته بود.

مهدی مهدوی كیا در پایان به آخرین وضعیت هامبورگ اشاره كرد و افزود: ما در شروع فصل با یك بحران ناخواسته روبرو شدیم و به همین خاطر نتایج خوبی نگرفتیم اما در سه بازی اخیر به پیروزی رسیدیم تا با روحیه ای بهتر در بازی های آینده شركت كنیم. ما روز چهارشنبه این هفته در اوكراین بازی سختی را در جام یوفا ومقابل تیم" دنیپروپتروفسك" پیش رو داریم كه امیدوارم بتوانیم در این بازی نتیجه لازم را كسب كنیم. ضمن اینكه آرزو می كنم از این پس برنامه های تیم ملی به گونه ای باشد كه من بتوانم در خدمت این تیم باشم.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه نباید تیم ملی را فراموش كنند

تماشاگرانی كه برای تماشای بازی تیم ملی به ورزشگاه می آیند نباید تیم ملی را فراموش كنند و به تشویق تیم های باشگاهی بپردازند.

حامد كاویانپور هافبك ملی پوش پرسپولیس در گفت و گو یی ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه در بازی تیم ملی كشورمان مقابل نیوزیلند شاهد تشویق تیمهای باشگاهی توسط تماشاگران حاضر در ورزشگاه بودیم كه این حركت اصلا شایسته تیم ملی ایران نیست.

وی ادامه داد: تماشاگران ما نباید تیم ملی را فراموش كنند، وقتی نام تیم ملی ایران در میان است هم باید به تشویق تیم ملی بپردازند و در زمان خودش به تشویق تیمهای باشگاهی بپردازند.

كاویانپور در مورد بازی ایران مقابل نیوزیلند گفت: بر خلاف اعتقاد خیلی ها، من معتقدم نیوزیلند تیم ضعیفی نبود وبا سیستم خاص خودش بازی كرد، تنها عیب آنها این بود كه سنگین حركت می كردند و نتوانستند بازی سرعتی را به نمایش بگذارند. ضمن اینكه در تیم ملی ایران همه بازیكنان خوب كار كردند و خواسته های مربیان را در زمین به اجرا درآوردند.

هافبك جوان پرسپولیس به بازی روز جمعه تیمش مقابل استقلال اشاره كرد و افزود: این بازی هم مثل سایر بازی ها فقط سه امتیاز دارد و امیدوارم كه فوتبال زیبایی را از سوی دو تیم شاهد باشیم.

وی در مورد نقش مهره های كلیدی در این بازی گفت: به نظر من نتیجه این بازی به هیچ وجه به مهره ها ارتباطی ندارد و هر تیمی كه از موقعیت ها بهتر استفاده كند پیروز میدان خواهد بود.

حامد كاویانپور در پایان ابراز امیدواری كرد: روز جمعه تماشاگران دو تیم به تشویق تیم مورد علاقه شان بپردازند و از توهین و بی احترامی به بازیكنان حریف خودداری كنند.