تبیان، دستیار زندگی

ادامه فیلمبرداری "آبی به رنگ آسمان" با فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی بازیگر سینما و تلویزیون به فیلم تاریخ باشگاه استقلال پیوست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فرهاد اصلانی در آبی به رنگ آسمان


فیلم تاریخ باشگاه استقلال با نام تازه "آبی به رنگ آسمان" که نام قبلیش "4فینال آسیا" بود، توسط امیر رفیعی کارگردانی و تهیه میشود که پیشتر مستند "من ناصر حجازی هستم" را ساخته بود.

فرهاد اصلانی درباره انگیزه خود از حضور در "آبی به رنگ آسمان" گفت: احترام به تمام پیشکسوتان فوتبال به خصوص بزرگان باشگاه استقلال تهران از جمله ناصر حجازی باعث شد تا در این اثر حضور داشته باشم. امیدوارم این فیلم کاری ماندگار شود و تاثیر به سزایی در فرهنگ سازی هرچه بهتر برای این رشته ورزشی پرمخاطب داشته باشد. حمایت از ساخت چنین آثاری باعث می شود تا جوانان بیشتر به نقش و اهمیت زحماتی که گذشتگان کشیده اند، پی ببرند.

به جز فرهاد اصلانی، همایون ارشادی و سیامک انصاری از دیگر راویان این فیلم بوده اند و در ادامه نیز چهره های مطرح دیگر سینما به "آبی به رنگ آسمان" افزوده خواهند شد. رضا یزدانی خواننده سرشناس که ضبط صدای راویان در استودیوی شخصی وی انجام می گیرد، ترانه تیتراژ پایانی این فیلم را می خواند.

در این مستند که خشایار الوند نویسنده مطرح سینما و تلویزیون، نگارش متن و رضا تاری وردی تدوین آن را انجام می دهند، بیش از 70 نفر از بزرگان باشگاه استقلال تهران هم حضور داشته اند. علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران، امیر رفیعی را در تهیه و تولید فیلم همراهی نموده است و شهاب کاظمی از کارگردانان و مدیران شبکه نمایش خانگی به عنوان مشاور پروژه در این مستند حضور دارد.

منبع: روابط عمومی پروژه