تبیان، دستیار زندگی

تصویربرداری سریال «بچه مهندس» در سکوت خبری !

سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی ۲۱ آبان در سکوت خبری کلید خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سریال «بچه مهندس»

سعید سعدی تهیه کننده با اعلام این خبر افزود: ۲۱ آبان سریال را در بوستان ولایت کلید زدیم که برزو ارجمند، عباس جمشیدی، بهناز جعفری، ساناز سعیدی، هاله گرجی و مریم خدارحمی بازیگرانی بودند که در سکانس های ابتدایی مقابل دوربین رفتند.

وی ادامه داد: این مجموعه احتمالا در چهار فاز تولید می شود. البته به لحاظ تقسیم بندی فیلمنامه می گویم و اینکه چند روز دیگر تصویربرداری فاز اول به پایان می رسد. چون فیلمنامه ما زمان های مختلفی را روایت می کند و از این نظر در ۴ مقطع زمانی تولید خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: نام مجموعه به احتمال خیلی زیاد تغییر می کند، اما تا به امروز همین نام را دارد.

بهاره رهنما، برزو ارجمند، ساناز سعیدی، بهناز جعفری، سوگل طهماسبی، مریم خدارحمی، عباس جمشیدی و هاله گرجی بازیگران این سریال هستند. همچنین بازیگر نقش اصلی سریال نوجوانی است که تا به حال تجربه حضور در کارهای تصویری را نداشته است.

«بچه مهندس» را علی غفاری در ۴۵ قسمت و در سه فاز برای شبکه پنج سیما می سازد.

این سریال به قلم سجاد ابوالحسنی در تاریخ معاصر روایت می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و … این سریال بیشتر مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است. لوکیشن اصلی این سریال پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکور سازی شده است.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: کارگردان: علی غفاری، تهیه کننده: سعید سعدی، نویسنده: سجاد ابوالحسنی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، چهره پرداز: محسن بابایی، جانشین تولید: جواد سلیمانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سعید نقدزاده، دستیار کارگردان: محمد جواد سعدی، انتخاب بازیگران و سرپرست گروه کارگردانی: جواد کاسه ساز، مدیر تدارکات: مهدی بحری، تدوین: ناصر فخری و علی غفاری، عکس: امین مرادی. 

منبع: صبا