تبیان، دستیار زندگی

آموزش و پرورش یكی از موفق ترین دستگاه ها در برگزاری فریضه نماز است

وزیرآموزش و پرورش درجمع خادمین نماز حوزه ستادی با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جماعت گفت: آموزش و پرورش یكی از موفق ترین دستگاه ها در برگزاری فریضه نماز است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
آموزش و پرورش یكی از موفق ترین دستگاه ها در برگزاری فریضه نماز است
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهرامروزسیدمحمد بطحایی درهمایش تجلیل از خادمین نماز حوزه های ستادی درسالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی با تبریك ایام خجسته هفته وحدت اظهاركرد: از خادمین نماز و ائمه جماعات كه در بر پایی نماز جماعت تلاش می كنند تقدیر می‌كنم .
وی افزود : آموزش و پرورش یكی از پرتلاش ترین دستگاه ها و نهادهای كشور در اقامه نماز جماعت است و خادمین نماز در این زمینه تلاش های زیادی كرده اند .
بطحایی ادامه داد: هرچند شاهد زحمات خادمین در اقامه نماز جماعت هستیم اما این تلاش ها كافی نیست و اقامه نمازبه این شکل چنانكه باید و شاید در شان یك كشور اسلامی نیست و باید رونق بیشتری داشته باشد .
وزیرآموزش و پرورش تصریح كرد: نحوه عكس العمل كارمندان حوزه ستادی درهنگام نواخته شدن اذان و وقت نماز در محضر ارباب رجوع بسیار مهم است و اگر كاركنان با انگیزه و رغبت و به موقع به اقامه نماز بپردازند این رفتار به عنوان الگویی مناسب در ذهن ارباب رجوع ماندگار خواهد شد .
وی شناسایی و رفع موانع نماز جماعت، به ویژه در حوزه های ستادی را ضروری دانست و افزود: باید تلاش كنیم انگیزه و رغبت كاركنان را برای اقامه نماز جماعت را تقویت كنیم و نماز جماعت را با رونق تروباشکوهتر برگزار كنیم .    
گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از ائمه جماعات ، موذنین و خادمین نماز حوزه های ستادی با حضور وزیرآموزش و پرورش با اهدای لوح یاد بود تجلیل شد.   


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش