تبیان، دستیار زندگی

پخش برنامه «فصل داغ فوتبال» ویژه جام جهانی

برنامه «فصل داغ فوتبال» ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ به صورت روزانه از شبکه ورزش پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
 احسان شیعه

احسان شیعه مدیر شبکه ورزش در پاسخ به این سوال که برای پخش مستقیم فوتبال های جام جهانی چه اقدام هایی صورت گرفته؟گفت:مذاکرات برای خرید حق پخش مسابقات از طریق شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما انجام می شود و انشاءالله مثل هر دوره، مسابقات به صورت زنده از شبکه سه و شبکه ورزش پخش خواهد شد.
شیعه درباره برنامه هایی که برای جام جهانی برنامه ریزی کرده و در دست تولید دارند توضیح داد:به مرور که به زمان جام جهانی نزدیک می شویم، برنامه شب های فوتبالی، بخش ویژه ای رامختص جام جهانی تولید می کند . در این برنامه اخبار مربوط به جام جهانی و آمادگی تیم ملی برای این مسابقات را به صورت ویژه دنبال می شود.همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی، برنامه«فصل داغ فوتبال» ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روزانه به مدت حدود دو ساعت با بخش های متنوع و مفصل به پوشش اخبار و حواشی این مسابقات خواهد پرداخت.
وی در باره های برنامه های حاشیه ای درباره فوتبال جام جهانی گفت: در برنامه های ویژه جام جهانی اخبار و اتفاقات حاشیه ای هم مورد توجه و بحث قرار میگیرد.
مدیر شبکه ورزش درباره اعزام تیم ویژه ای برای پوشش حاشیه های فوتبال و گزارش به روسیه توضیح داد: در تلاش هستیم یک تیم خبری برای این کار اعزام کنیم تا ضمن برقراری ارتباطات زنده تصویری، گزارش های میدانی را از شهرهای محل برگزاری مسابقات ضبط و ارسال کنند.

منبع: صبا