تبیان، دستیار زندگی

با این ٨ ایده خلاقانه بارداری خود را اعلام کنید

باردار شدن در کنار شیرینی که برای پدر و مادر کودک دارد، هیجان هایی به همراه دارد که یکی از آن ها اعلام بارداری به نزدیکان مثل پدر یا مادر، خواهر و برادر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بارداری، همسر، خانواده، پدر و مادر، خانواده ایرانی، بانوی شرقی
اما اینکه چطور این مساله را به نزدیکانتان بگویید نیز هیجان بسیاری دارد. شاید دوست داشته باشید به روشی کاملا خاص و دوست داشتنی این خبر را به آن ها بگویید. اگر ایده خاصی در سر ندارید، شاید روش های پیشنهادی ما برایتان جالب باشد.

۱- اگر می خواهید به همسرتان اطلاع دهید و او هرروز ورزش خاصی را انجام می دهد می توانید روی وسایل ورزشی او عباراتی را بنویسید یا وسایل نوزاد را کنار آن ها قرار دهید.
۲- می توانید برای دوستان یا نزدیکانتان کارت پستال بفرستید. یک کارت زیبا طراحی کنید و روی آن بنویسید که باردار هستید.
۳- از روش های خنده دار استفاده کنید، از خودتان عکس های متفاوت بگیرید و برای خانواده هایتان بفرستید.
۴- اگر شما و همسرتان هردو ورزشکار هستید یک جفت وسیله ورزشی کوچک هم برای کوچولویتان بخرید ، با این کار اطرافیان به باردار بودن شما شک می کنند.
۵- اگر فرزند دیگری در خانه دارید می توانید از او برای اعلام بارداری فرزند دومتان استفاده کنید.عکس هایی از او بگیرید در حالت تنهایی و ناراحتی و در کنار عکس های خوشحال دیگر او قرار دهید و عباراتی را زیرش بنویسید.
۶- در کف ظرف هایی که برای یک عصرانه یا ناهار و شام سرو می کنید بارداری تان را اعلام کنید.زمانی که مهمان ها چای یا نوشیدنی شان تمام می شود با این عبارت در ته فنجان روبرو می شوند.
۷- از خودتان در کنار وسایل نوزادتان عکس های خلاقانه بگیرید و برای خانواده هایتان پست کنید.
۸- برای پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها در پیغامی بنویسید که به زودی صاحب نوه می شوند.
منبع : چاره چی


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.