تبیان، دستیار زندگی

حضور دانشمندان جهان اسلام در هفته مراسم جایزه مصطفی(ص)

هم زمان با فرارسیدن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، دومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص)، طی یک هفته برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
حضور دانشمندان جهان اسلام در هفته مراسم جایزه مصطفی(ص)
به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌ رسانی جایزه مصطفی(ص)؛ هفته مراسم جایزه مصطفی(ص) با ورود مهمانان و دانشمندان خارج از کشور، از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه ۹۶ با بیش از ۲۰ برنامه شامل بازدیدهای فرهنگی، علمی و تاریخی، نشست­ ها و سخنرانی ­های علمی برگزار می­ شود.
روز شنبه ۱۱ آذرماه ۹۶، در ۷ دانشگاه از جمله تهران، صنعتی ­شریف، شهید بهشتی، امام صادق(ع)، تربیت ­مدرس، علوم پزشکی تهران، و علم و صنعت ایران؛ نشست عمومی و تخصصی تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی (STEP Symposiums)  در دو نوبت صبح و عصر با حضور اساتید و مهمانان خارجی و دانشجویان برگزار می‌شود.
صبح روز یکشنبه ۱۲ آذر، دومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص)، در تالار وحدت تهران با حضور شخصیت‌ های علمی جهان اسلام برگزار و از برگزیدگان، جایزه مصطفی(ص)، تقدیر می‌شود.
عصر روز یکشنبه، نشست آشنایی سرمایه ­گذاران با دستاوردهای دانشمندان جهان اسلام با همکاری شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای عضو دی۸ (D-8 TTEN) در هتل فردوسی برگزار می ­شود.
صبح دوشنبه ۱۳ آذرماه، نشست کنز (KANS Forums) در سطح دانش­گاه­ ها با حضور اساتید و دانشجویان، در دانشگاه صنعتی شریف شروع به کار می­ کند و در ۵ پنل با حضور اساتید برجسته و دانشمندان جهان اسلام  در دانشگاه شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف ادامه خواهد یافت.
هفته مراسم جایزه مصطفی(ص) در دومین دور از برگزاری خود، روز سه شنبه ۱۴ آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه نانو و دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان در حوزه آی سی تی، با برگزاری نشست‌های تخصصی و عمومی، به کار خود پایان خواهد داد.

حضور دانشمندان جهان اسلام در هفته مراسم جایزه مصطفی(ص)

mustafaprize@
منبع: http://mustafaprize.org