تبیان، دستیار زندگی

بازدید نمایندگان حضرات آیات مکارم و صافی از مناطق زلزله زده غرب کشور

هیأتی به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین حبیبی‌تبار از طرف حضرات آیات صافی و مکارم شیرازی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
بازدید نمایندگان حضرات آیات مکارم و صافی از مناطق زلزله زده غرب کشور
در پی وقوع حادثه تلخ و جانسوز زلزله غرب کشور که منجر به جان باختن و مقصدوم شدن برخی از هموطنان عزیز شد، هیأتی به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین حسین حبیبی‌تبار از طرف حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.
این هیأت که شامگاه پنجشنبه وارد استان کرمانشاه شدند ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده سرپل ذهاب، قصر شیرین، دالاهو، ازگله و ثلاث باباجانی و ملاقات با مردم غیور این مناطق، ائمه جمعه و مسؤولین محلی سلام گرم و مراتب اندوه و تأثر عمیق مراجع عظام را به مصیبت دیدگان ابلاغ کردند.
هیأت یاد شده که همچنان در مناطق زلزله زده کرمانشاه به سر می برند، با حضور در بیمارستان از مصدومین این حادثه دردناک دلجوئی و تفقد به عمل آوردند و در جریان روند درمان آنان قرار گرفتند. هیأت مذکور ضمن کمک‌های نقدی به برخی از مسؤولین فرهنگی این مناطق، گزارشی از خسارت‌های وارده به زیر ساخت‌های فرهنگی تهیه کردند.
طبق اعلام مسؤول هیأت یاد شده در پایان این سفر، ضمن تقدیم این گزارش به نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه، در بازگشت به قم، این گزارش تقدیم مراجع عظام تقلید نیز خواهد شد.
یادآور می شود، در پی وقوع زلزله وحشتناک منطقه غرب کشور، کمک‌های غیر نقدی نیز از طرف مراجع عظام به مناطق آسیب دیده ارسال شده است.
منبع: خبرگزاری رسا