تبیان، دستیار زندگی

کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا منتشر می شود

کتاب "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا" محصول سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است که در سال 1395 توسط مؤسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شده است. در کنفرانس مزبور سخنرانان متعددی وجود داشتند که مقالات آنان و برخی از مقالات دیگری که با ارزیابی کمیته علمی شایسته انتشار بودند در این کتاب جمع آوری شده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا
کتاب "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا" کار مشترک حسن بشیر و مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.
به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا"  محصول سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است که در سال 1395 توسط مؤسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شده است. در کنفرانس مزبور سخنرانان متعددی وجود داشتند که مقالات آنان و برخی از مقالات دیگری که با ارزیابی کمیته علمی شایسته انتشار بودند در این کتاب جمع آوری شده اند.
 این کتاب در اختیار همه شرکت کنندگان در کنفرانس چهاردهم قرار خواهد گرفت.
گفتنی است چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی با موضوع "خلاقیت، نوآوری و تمایز"، 19 آذر 1396 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی کنفرانس www.irancpr.ir یا تلفن های 88617577 و 88617576 تماس حاصل نمایند.