تبیان، دستیار زندگی

انرژی های تجدید پذیر

شاخه انرژی های تجدید پذیر در سیزدهمین دوره جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همراهی آکادمی انرژی های تجدیدپذیر ایجاد گردیده است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انرژی های تجدید پذیر


طرح پروژه های دانش آموزی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدایت و مشاوره اینترنتی انجام می شود و هدف اصلی این طرح توسعه آموزش مبتنی بر جستجوگری است، بنابراین چشم انداز بلند مدت این طرح به وجود آمدن سیستمی است که بتوان آموزش مبتنی بر جستجوگری را در کل کشور عملی ساخت تا تمام دانش آموزان کشور از مزایای آموزشی آن برخوردار شوند.

در همین راستا و باتوجه به اینکه ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درصدد اجرایی سازی ماموریت های متوازن ستادهای توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری بوده و در محورهای ماموریتی زیر فعال می باشد:
- شتابدهی به مرجعیت علمی کشور و ایجاد زیرساختهای راهبردی ملی در حوزه های کلیدی انرژی
- ترویج و فرهنگ سازی علم، فناوری و کارآفرینی در حوزه انرژی
- تسهیل تبادلات و همکاری های علمی و فناوری بین المللی در حوزه انرژی
- توسعه فناوری های راهبردی متناسب با نیازهای کشور در حوزه انرژی
- ارتقای فناوری در صنایع موجود و توسعه کسب و کارهای جدید دانش بنیان در حوزه انرژی
- توسعه بازار محصولات دانش بنیان حوزه انرژی

شاخه انرژی های تجدید پذیر در سیزدهمین دوره جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همراهی آکادمی انرژی های تجدیدپذیر ایجاد گردیده است. و انشاالله در هر سه بخش غرفه های نمایشگاهی، سمینارهای علمی و مسابقات علمی برگزار خواهد شد.

علاقمندان به این حوزه می توانند با مراجعه به بخش انتخاب موضوع سایت تبیان از محتوای علمی که با مشارکت آکادمی انرژی های تجدید پذیر تهیه گردیده بهره گیرند و در صورت تمایل و انتخاب موضوع پژوهش در حوزه انرژی در سیزدهمین دوره جشنواره شرکت نمایند.

تماس با ما
آدرس دبیرخانه: تهران - بلوار کشاورز - خیابان نادری - جنب حجت دوست - پلاک 12 - طبقه اول
مرکز یادگیری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
تلفن: 81202428، 81202311
نمابر: 81202203
پست الکترونیکی: project@tebyan.com
تلگرام جشنوارهکانال تلگرام جشنواره پروژه های دانش آموزی

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: یگانه داودی