تبیان، دستیار زندگی

خلاقیت، نوآوری و تمایز در نهاد هر مدیر روابط عمومی نهفته است

چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران19 آذرماه 1396مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می گردد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رضا افخمی
طی ابلاغی از سوی دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رضا افخمی کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به عنوان نماینده چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی بین المللی ایران در استان البرز منصوب گردید .
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مرکز تبادل و تعامل اندیشه و مجمعی برای هم افزائی فکری بوده و به دنبال ایجاد فرصتی برای ارائه راه کارهای عملی است.
هدف کنفرانس، گردآوری استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی برای توسعه دانش علمی و عملی هنرهشتم و درک واقعی تحولات جهانی و ملی برای توسعه روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی است و تلاش دارد فرصتی را فراهم آورد تا تبادل اندیشه و تولید فکر میان صدها نفر از صاحبنظران روابط عمومی با کارشناسان و مدیران این حوزه صورت پذیرد.
سخنرانان کلیدی در چهادهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در مورد نیاز به درک تمایز، خلاقیت و نوآوری با بهره گیری از روابط عمومی اخلاقی صحبت خواهند کرد.
افخمی با اعلام این مطلب که خلاقیت، نوآوری و تمایز در نهاد هر مدیر روابط عمومی نهفته است اظهار داشت: موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط بین سیاستگذاران، مدیران اجرایی، بهره برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و علاقمندان این حوزه و نیز تبیین اهمیت «روابط عمومی خلاق و نوآور» در تعالی روابط عمومی کشور، چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را با همکاری دستگاه های دولتی، سازمان های صنفی، دانشگاه ها، سازمان های بین المللی و نهادهای ذیربط برگزار نماید.
وی افزود: چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR)، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و انجمن بین المللی روابط عمومی، سازمان یافته و 19 آذر سال 1396در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.
نماینده کنفرانس روابط عمومی در استان البرز ، در ادامه با دعوت از کلیه فرهیختگان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و سایر علاقمندان دعوت به عمل آورد تا با ارایه نتایج مطالعات و تحقیقات ارزشمند خود در این کنفرانس شرکت نمایند و از مدیران و کارگزاران روابط عمومی دعوت نمود تا با حضور خود در این کنفرانس بر غنا و شکوه آن بیفزایند.
افخمی با تاکید بر این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند . وی اظهار داشت : نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی با استفاده از راهکارها و ابزارهای مختلف نوین تبلیغاتی بویژه در بستر رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمینه پیشرفت، رشد و توسعه مجموعه های روابط عمومی های کشور را فراهم می آورد.
برگزاری این کنفرانس ملی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات بوده و از اهداف آن تمرکز بر جلسات عملی و تجربه به سبک مطالعه موردی از سازمان ها و شرکت ها، فرصتی برای دیدار با سخنرانان و افراد مطرح حوزه روابط عمومی و علوم ارتباطات، نشان دادن آخرین روندها در روابط عمومی، ایجاد ارتباطات کاری جدید و تبادل تجارب با متخصصین همفکر از سراسر کشور می باشد . وی در خاتمه اظهار داشت: این رویداد برای حضور مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی و ارتباطات، مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی،ارتباط گران و روزنامه نگاران، مدیران خدمات مشتریان و مدیران توسعه کسب و کار در نظر گرفته شده است که در تاریخ 19/9/1396 در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما تهران برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند: تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277 / دورنگار: 88602308 / صندوق پیامک: 30007153 / وب سایت: www.irancpr.ir / www.shara.ir پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com / info@iranpr.org