تبیان، دستیار زندگی

آمریکا از ایران اسلامی چه می خواهد؟

واقعا جای تأسف است که از نام اسلام این همه سوء‌استفاده می شود اسلام دینی که تضمین کننده عزت، کرامت، سعادت دنیا و آخرت انسان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آمریکا
به گزارش تبیان به نقل از ماهنامه فکه، دشمنان که در رأس آنان استکبار جهانی قرار دارد از ایران اسلامی چه می خواهند؟ قرآن آیه 217 سوره بقره این سوال را جواب می دهد: « وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى یَرُدُّوكُمْ عَنْ دِینِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا/ دشمنان، پیوسته با شما در ستیزند تا اگر بتوانند شما را از دین تان برگردانند» البته نه آن دینی که منبع درآمدی شده برای دنیا‌طلبان و نه آن دینی که برخی از علمای کشورهای اسلامی برای تأمین دنیای خود به وسیله آن و با وعده بهشت، تروریست تربیت می کنند و نه آن دینی که ساده‌اندیشان را با خرافه، تحریف دین و روایت‌های ساختگی و مصلحت ‌اندیشی‌هایی که خلاف رضای خداست از حقایق اسلام دور می کند و نه آن دینی که دشمنان اسلام را خوشحال و دوستان آن را نگران می کند و نه آن دینی که علیه دین با استکبار همکاری دارد و نه آن دینی که تقویت کننده دشمنان و تضعیف کننده مسلمانان است و نه آن دینی که آزادی را خارج از چارچوب ارزش های انسانی و اسلامی می داند و نه آن دینی که بوسیدن آثار پیامبران و اولیای خدا را شرک می داند اما بوسیدن پرچم کشوری که سردمدارش نماد ظلم و جنایت و سلطه گری است را وظیفه می شمرد.

باید یادآوری کرد که با وجود دیدگاه‌های مختلف در کشور، مسئولان نباید رای مردم را به حساب خود بگذارند اکثر مردم به خاطر تعهد به نظام اطاعت پذیری از ولایت فقیه و جلوگیری از سوء‌استفاده دشمنان فرصت طلب است که به پای صندوق های رأی می روند.


واقعا جای تأسف است که از نام اسلام این همه سوء‌استفاده می شود اسلام بین مسلمانان مظلوم‌ترین است دینی که تضمین کننده عزت کرامت، سعادت دنیا و آخرت انسان است، دین اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه واله وسلم) است یعنی آخرین دین خدا و کامل ترین آن ها که آگاهی، بصیرت، تقوا، عدالت، اخلاق، دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی را در اولویت قرار داده و دینی که کشتن یک بی گناه را (به منزله کشتن کل انسان ها می داند. چه کسانی منافع چنین دینی هستند؟ قرآن آیه 39 سوره احزاب پاسخ می دهد: « الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لایَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللّهَ وَ کَفى بِاللّهِ حَسِیباً/ همان کسانی که رسالت ها و پیام های خدا را به مردم) می رسانند و از او می ترسند و از احدی جز الله نمی ترسند و خدا در حسابرسی کافی است» مصداق بارز عمل به این آیه در زمان ما، رزمندگان ایران اسلامی بودند که تمام قد در برابر ابرقدرت ها ایستادند و درس ایمان، اراده مبازره، شجاعت و جانفشانی در راه اسلام و میهن  را به جهانیان و نسل های آینده  آموختند. ما نباید تجارب گران بهای دوران هشت ساله جنگ را که خون بهای صدها هزار شهید و ایثارگر است از یاد ببریم از یاد بردن فرهنگ ایثار و شهادت یعنی نادیده گرفتن خون شهدا و تن به ذلت دادن. البته باید توجه داشت یاد شهدا مهم است، اما عمل به پیام شهدا هم است اگر امام (ره) تنها به یاد شهدا اکتفا کرده بودند. اکنون سلطنت پهلوی هنوز حاکم بود او به پیام شهدای کربلا عمل کرد. عمل به پیام شهدا یعنی ایجاد عدالت و مبارزه با فساد و ظلم، بعد از خاتمه جنگ آن‌قدر که به یاد شهدا بودیم اگر به همان نسبت به پیام شهدا عمل می کردیم بسیاری از مشکلات موجود را نداشتیم.
رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، با حداقل سلاح و امکانات نظامی و نیروی انسانی توأم با سلاح و امکانات نظامی و نیروی انسانی توأم با سلاح ایمان، به ابرقدرت‌های شرق و غرب که صدام را از هر نظر حمایت و تجهیز می کردند یک درس به یاد ماندنی دادند که دنیا هیچ گاه از یاد نخواهد برد. اگر در این منطقه بحرانی مرزهای ما نسبت به دیگر کشورها امن‌تر است به خاطر همان درس عبرتی است که ملت خصوصاً شهدا، ایثارگران و رزمندگان به دشمنان داده اند. البته اقتدار نظامی را هم در حال حاضر نباید از یاد برد. ما از جنگ هشت ساله عبرت های فراوانی گرفته ایم به عنوان نمونه برای این که غافلگیری شهریور 59 برای ملت ما تکرار شوند رزمندگان ایران اسلامی خارج از مرزها با دشمنان در نبرد هستند خوشبختانه ملت ما امتیاز برجسته دیگری هم دارد و آن این که در شرایط اضطراری و نیاز، علی‌رغم مشکلات و گرفتاری هایی که پیش رو دارد گوش به فرمان رهبر معظم علیه دشمنان وارد صحنه نبرد می شود.
جمهوری اسلامی 38 سال است با عزت و افتخار در دفاع از مظلومان جهان به استکبارستیزی خود ادامه داده و به خواست خدا ادامه خواهد داد. اما چرا آن‌طور که باید و شاید نتوانسته با ؟؟؟ استکبار که در داخل کشور با قانون شکنی و غارتگری و با مفاسد گوناگون بذر بدبینی و بی اعتمادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی میان مردم می باشند مبارزه کند؟ آیا این ضعف از وابستگی بعضی از مجریان قانون به دنیا نیست؟ ملت ایران خصوصاً پیشکسوتان جهاد و شهادت تا کی باید شاهد این همه فساد اخلاقی، اداری و اقتصادی باشند؟ با این وضع در قیامت نباید شرمنده شهدا بود؟ جای تأسف است که همه دیدیم نخبگان ایران اسلامی که مورد تأیید شورای نگهبان بودند در مناظره ها برای کسب جایگاه و ؟؟؟ فریبنده دنیا به جای این که برنامه های متون، مشخص و قابل اجرا ارایه دهند تخریب و وعده های غیرقابل اجرا را چاشنی صحبت های خود کردند آن ها به همه چیز اشاره داشتند جز آرمان های امام (ره ) اهداف شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کار به جایی رسیده که انتخاب اصلح برای مردم مشکل شده به طوری که انتخاب بین بد و بدتر مطرح است.
باید یادآوری کرد که با وجود دیدگاه های مختلف در کشور، مسئولان  نباید رای مردم را به حساب خود بگذارند اکثر مردم به خاطر تعهد به نظام اطاعت پذیری از ولایت فقیه و جلوگیری از سوء‌استفاده دشمنان فرصت طلب است که به پای صندوق های رأی می روند.
در خاتمه، اگر ما ایثارگران که همرزم شهدا بودیم پیام‌رسان شهدا نباشیم. از دیگران چه انتظاری است؟
منبع: ماهنامه فکه