تبیان، دستیار زندگی

مصادیقی از استمرار اجرای سند 2030 نیافتیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: تیم مامور بررسی، گزارش‌هایی را که حاکی از استمرار اجرای سند 2030 باشد، نیافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بطحایی
به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره اظهارارت دبیر ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور مبنی بر اینکه اجرای  "سند 2030" به طور کامل متوقف نشده است، اظهار کرد: اجرای سند 2030 باید براساس بیانات مقامات معظم رهبری کاملا متوقف شده باشد.
وی ادامه داد: در مدت فعالیتم در وزارت آموزش و پرورش، چند گزارش موردی درباره اجرای سند 2030 به دستم رسید، بلافاصله تیمی را مامور بررسی این موارد کردم.
بطحایی با بیان اینکه براساس گزارش‌های آن تیم، مصداقی که نشان دهنده استمرار اجرای سند مذکور باشد، به دست نیامد، گفت: اگر افراد گزارشی در مورد اجرای سند 2030 در مدارس دارند، به ما اعلام کنند تا به سرعت با آن مقابله کنیم.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: واحدهای بازرسی ما در اداره آموزش و پرورش، استان‌ها و سامانه متمرکز در پایگاه اطلاع رسانی وزارتخانه، راه‌هایی است که مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در این مورد به ما اعلام کنند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه نسبت توقف کامل سند 2030  حساس‌اند، خاطر نشان کرد: به محض دریافت هر گزارشی که نشان دهنده استمرار اجرای سند 2030 باشد،  بلافاصله به آن ورود می‌کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان