تبیان، دستیار زندگی

کمک‌رسانی و هم‌دردی با زلزله‌زدگان

قدمی با زلزله‌زدگان

ایرانیان همواره در بروز حوادث ناگهانی و مشکلات، در کمک رسانی به هم‌نوعان پیش قدم بوده‌اند و این بار نیز در پی وقوع زلزله‌ی اخیر، از نخستین ساعات، کمک‌های خود را به طُرق مختلف به دست حادثه دیدگان رساندند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زلزله
چند روزی است که کشورمان با حادثه‌ای ناگهانی و جانگداز روبرو شده؛ زلزله‌ی اخیر و آمار قربانیان و همچنین مجروحان، ایران اسلامی را با شوک عظیمی مواجه ساخته است. صدها خانواده داغدار شده‌اند و خانه و کاشانه‌شان را از دست داده‌اند. باشد که با هم‌دردی خود، تسلی بخش دردهایشان باشیم.
در این راستا علاوه‌ بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه‌های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت، 702070 ارزی دلار، 800300 ارزی یورو بانک ملی،  1404440  ارزی دلار بانک ملت ایجاد شده است.
هموطنان عزیز جهت اهدا کمک های غیرنقدی خود می توانند به آدرس تهران میدان انقلاب خیابان کارگر جنوبی کوچه شهید مهدیزاده جمعیت هلال احمر شهرتهران مراجعه و یا با شماره تلفن: 66923040 تماس حاصل نمایند.

همچنین شما هم‌وطنان گرامی می توانید طرح‌ها و تصاویر و دلنوشته‌های خود را درباره زلزله اخیر و پیامدهای آن، به آدرس تلگرامی TebyanShoma@ ارسال نمایید.