تبیان، دستیار زندگی
ده بازی هستم بهترین پاسور بوندس لیگا در دو فصل اخیر، بازیكنی كه در سمت راست تیم ملی می تواند خیال همه را راحت كند. مهدی مهدوی كیا پس از دو سال دوری از تیم ملی طی روزهای گذشته در تمرینات تیم ملی آماده وسرحال نشان داد. او آمده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدی مهدوی كیا : آماده بازی هستم


بهترین پاسور بوندس لیگا در دو فصل اخیر، بازیكنی كه در سمت راست تیم ملی می تواند خیال همه را راحت كند. مهدی مهدوی كیا پس از دو سال دوری از تیم ملی طی روزهای گذشته در تمرینات تیم ملی آماده وسرحال نشان داد.

او آمده است تا در مقابل تماشاگران ایرانی كه هر هفته منتظر هنرنمایی او در بوندس لیگا و با هامبورگ هستند یك بازی دیدنی را به نمایش بگذارد، آیا مهدی تاثیری را كه در هامبورگ دارد در تیم ملی هم خواهد داشت؟

مهدی می گوید: من در این باره نظری نمی توانم بدهم و این مربیان هستند كه وظیفه و فضای بازی من را مشخص می كنند.

من آماده بازی هستم و هیچ مشكلی هم ندارم. مصدومیت من برطرف شده و از سردرد من دیگر خبری نیست.

من به دنبال این هستم كه برای تیم ملی خود مفید باشم گرچه 2 سال است كه با بچه ها بازی نكرده ام، اگر فردا در تركیب باشم حتماً تلاش خود را خواهم كرد تا موفق باشم.

من دوست دارم كه پاسخ اعتماد مربیان تیم ملی را بدهم، مهدوی كیا درباره برانكو و شناخت از سرمربی جدید كشورمان گفت: من سابقه همكاری با ایشان را ندارم اما او پس از 2 سال حضور در ایران به شناخت خوبی رسیده و این بهترین سلاح او برای فوتبال ما است.

كیا درباره شناخت از حریف تیم ملی گفت: من از نیوزیلند شناخت خاصی ندارم، اما آنها باید تیم خوبی باشند چرا كه استرالیا را از پیش رو برداشته اند.

شیوه بازی آنها نزدیك به استرالیا است، فوتبال را فیزیكی بازی كرده و از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند. وی درمورد جدایی احتمالی خود از هامبورگ گفت: من هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام و فقط به حضور موفق در این تیم فكر می كنم، مهدی درباره محبوبیت خود در نزد هواداران هامبورگ گفت: آنها بازیكن پر تلاش را دوست دارند و من سعی كرده ام كه در تیم خود مفید باشم.

لذا بلافاصله پس از بازی یكشنبه شب راهی آلمان خواهم شد تا در تمرینات هامبورگ حاضر شوم.