تبیان، دستیار زندگی

«داغ بی تسلی» ویژه نامه الکترونیکی تبیان منتشر شد

وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به مناسبت اربعین حسینی(علیه السلام) ویژه نامه الکترونیکی «داغ بی تسلی» را در محیط مجازی منتشر کرده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اربعین
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بخش تاریخ و سیره معصومین(علیهم السلام) موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این ویژه نامه را با هدف گرامیداشت اربعین حسینی(ع) تهیه و منتشر کرده است.
«آیکن ویژه نامه اربعین 96، نماهنگ اربعین 96، گنجینه صوتی اربعین 96، اشعار و ادبیات اربعینی، مقالات، تصاویر ویژه اربعین» از بخشهای مختلف این ویژه نامه است که به گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) می پردازد.
در این ویژه نامه مقالاتی منتشر شده که به تشریح واقعه عاشورا و اربعین سالار شهیدان می پردازد. برخی از این مقالات از این قرارند:«چرا اربعین نشانه‌ای از نشانه‌های مؤمن خوانده شده است؟ / اربعین و کشش انسانها به حقیقت امام نه بدن امام / راز ماندگاری قیام حسینی / اهدافی که به سرعت محقق شد / مهمترین اثر قیام امام حسین علیه السلام / علل بزرگداشت اربعین حسینی / آیا اهل بیت در اربعین اول به کربلا رسیدند؟/مصاحبه دکتر رجبی دوانی / نخستین زائر قبر امام حسین چه کسی بود و چگونه به زیارت رفت؟ / اداب سفری از عاشورا تا اربعین»
علاقه مندان می توانند جهت بازخوانی این ویژه نامه به اینجا مراجعه کنند.