تبیان، دستیار زندگی
زندگی پهلوان حسین رضازاده دستمایه ساخت مستندی تحت عنوان «سرد چون فولاد، گرم چون آتش» می‌شود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندگی حسین رضازاده از بدو تولد تا پایان رقابت‌های المپیك 2008 پكن فیلم می‌شود؛

حسین رضازاده

تهیه‌كننده: این فیلم جزو پروژه‌های ملی محسوب می‌شود سرویس: تلویزیون و رادیو

زندگی پهلوان حسین رضازاده دستمایه ساخت مستندی تحت عنوان «سرد چون فولاد، گرم چون آتش» می‌شود.

این فیلم كه كارگردانی آن را حمید قدكچیان برعهده دارد زندگی حسین رضازاده وزنه‌بردار ایرانی را از بدو تولد تا پایان رقابت‌های المپیك 2008 پكن به تصویر خواهد كشید.

حمید حسینعلی، تهیه‌كننده این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر گفت: فیلمبرداری این مستند از 27 فروردین ماه سال جاری شروع شده و تا پایان رقابت‌های المپیك 2008 پكن ادامه دارد و فیلم در قالب مجموعه‌یی 4 قسمتی طراحی شده كه مدت زمان هر قسمت آن نزدیك به 30 دقیقه خواهد بود.

حسینعلی افزود: این فیلم كه احتمالا ساختار مستند داستانی دارد در قسمت‌های مربوط به كودكی حسین رضازاده از حضور «ابوالفضل» فرزند رضازاده استفاده خواهد كرد.

وی همچنین با اشاره به این كه موارد مربوط به زندگی شخصی رضازاده برای مخاطبان جذابیت ویژه‌یی دارد افزود: در ساخت این فیلم نیز سعی شده است این موارد مورد توجه ویژه‌یی قرار گیرند.

حسینعلی با بیان این كه این فیلم جزو پروژه‌های ملی محسوب می‌شود از تمامی اهالی سینما و مسئولان خواست تا مجموعه سازندگان این فیلم را از كمك‌های خود بهره‌مند سازند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و كارگردان: حمید قدكچیان، مشاور كارگردان: مهدی فخیم‌زاده، نور و تصویربرداری: شیرمراد گودرزی، دستیار كارگردان و مترجم: دكتر سیاوش سرتیپی، دستیار تهیه: احمد حسینعلی، دستیار تصویر: محمد امیری، هماهنگی و برنامه‌ریزی: امیر مرتضایی، حسن احمدی، شبنم قاسمی، صدابردار صحنه: مازیار شیخ محبوبی، دستیار صدا و بوم: وحید تهرانی، عكاس: سارا اردبیلی، تداركات: روح‌ا... محمدی، تهیه‌كننده: حمید حسینعلی.

منبع : ایسنا