تبیان، دستیار زندگی
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معرفی و تهییج مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از وظایف قطعی مبلغان دینی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مبلغان دینی مردم را برای شرکت در راهپیمایی قدس دعوت کنند

ممدوحی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معرفی و تهییج مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از وظایف قطعی مبلغان دینی است.

آیت‌الله‌ حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که روز قدس روز اسلام است، تصریح کرد: معرفی و تهییج مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از وظایف قطعی مبلغان دینی است.

وی در ادامه افزود: مبلغانی که در مراکز مختلف مشغول تبلیغ دین هستند با توجه به اهمیت روز جهانی قدس و ضرورت آن، مردم را به شرکت در این راهپیمایی بزرگ دعوت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که بسیاری از کارهای ناهنجار دست‌ساز اجانب است، اظهار داشت: مبلغان دینی مردم را به این نکته توجه دهند که بسیاری از مظاهر مفاسد طبیعی نیست و دست‌ساز اجانب است، لذا ناخودآگاه در دام اجانب قرار نگیرند.

آیت‌الله ممدوحی با بیان این‌که دهه آخر ماه رمضان بهترین ایام برای دعوت مردم به تقوا، توبه و تطهیر است، گفت: در دهه سوم ماه مبارک رمضان، مردم پس از گذراندن دو دهه و شرکت در مراسم شب‌های قدر، آمادگی کامل برای طهارت نفسانی را دارند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: پس گذشت دو دهه از ماه مبارك رمضان شرایط برای تبلیغ دین تسهیل شده است و مبلغان دینی می‌توانند با دعوت مردم به سوی خدا، آنان را از معاصی دور کنند.