تبیان، دستیار زندگی
باید تمام غرفه‌های نمایشگاه قرآن به صورت کارگاه محصولات و برنامه‌های خود را ارایه و اجرا نماید تا برنامه‌های قرآن‌‌پژوهی تحرک و فعالیت بیشتری پیدا کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آشنایی مبلغان با مهارت‌های تدریس برای کودکان و نوجوانان
دفتر تبلیغات اسلامی ، ثبت‌نام تکمیلی، سومین دوره، پودمانی تربیت مبلغ

باید تمام غرفه‌های نمایشگاه قرآن به صورت کارگاه محصولات و برنامه‌های خود را ارایه و اجرا نماید تا برنامه‌های قرآن‌‌پژوهی تحرک و فعالیت بیشتری پیدا کند.

مسئول گروه تکنولوژی آموزشی تربیت مربی کودکان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه ضمن تشریح فعالیت‌های این مرکز گفت: رسالت اصلی این مرکز تربیت مبلغان خواهر و برادر برای کودکان و نوجوانان است.

محمود خیری افزود: این مبلغان با 7 سال تحصیل و گذراندن یک دوره یکساله با مبانی تعلیم و تربیت، روش‌های کلاس‌داری و مهارت های تدریس کودک و نوجوان آشنا می‌‌شوند و سپس در دوره‌های تخصصی مانند نویسندگی، شعر، روانشناسی و تکنولوژی آموزشی شرکت کرده و در نهایت در مراکز کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند.

وی به فعالیت‌های غرفه گروه تکنولوژی آموزشی مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و یادآور شد: این غرفه اقدام به برگزاری مسابقات کتبی تفسیر کوتاه قرآن به منظور آشنایی عموم خانواده‌ها با معانی و مفاهیم قرآن کرده است.

محمود خیری ادامه داد: همه روزه سئوالاتی طراحی و همراه پاسخ‌نامه و قرآن در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد که با استفاده از ترجمه‌های قرآن به سئوالات پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه استقبال از غرفه مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی بالا است خاطرنشان کرد: روزانه صدها مراجعه کننده به این غرفه با معانی و مفاهیم دینی آیه‌های قرآن آشنا می‌شوند.

مسئول غرفه کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه قرآن با بیان اینکه از همه اقشار به این غرفه مراجعه می‌کنند افزود: اکثر بازدیدکنندگان جوانان و دانشجویان هستند.