تبیان، دستیار زندگی

چیدمان پاییزی در خانه

فصل پاییز ، فصل رنگ های زیباست ، رنگ هایی که می تواند حال و هوای خانه را دلچسب تر کند. باکمی خلاقیت وکمی حوصله ، بدون صرف هزینه می توانید خانه تان را زیباتر کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکوراسیون


استفاده از میوه های پاییزی

در دکوراسیون پاییزی رنگ ها بیشترین تاثیر را در زیبایی و جذابیت فضای داخلی شما دارد. یکی از ساده ترین راه حل های آوردن رنگ های پاییزی به دکوراسیون استفاده از میوه های خوش رنگ پاییزی است. کافی است ظرف بزرگی از این میوه ها تهیه کنید و روی میزتان قرار دهید و به استقبال پاییز بروید.

 شمع آرایی
پاییز فصل عاشقانه هاست. برای دلپذیرتر کردن فضای دکوراسیون خود می توانید از چند شمع کوچک استفاده کنید و زیبایی و گرمای دلچسبی به دکوراسیون منزل خود ببخشید. 

تزیینات پاییزی
برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی جذاب آنچه که بیش از همه چیز نیاز دارید تزیینات پاییزی است، کافی است با کمک یک برگ های درختان پاییزی تزییناتی همچون تاج گل و ... بسازید و زیبایی خاصی به فضای داخلی تان ببخشید. مطلب: یک تاج گل طبیعی و زیبا برای درب ورودی منزل تان بسازید! در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد کرد.  

 استفاده از کدو تنبل 
کدو تنبل ها یکی از المان های پاییز به شمار می روند می توانید رنگ های متنوعی از آن ها را تهیه کنید و از آن به عنوان تزیینات بامزه برای دکوراسیون پاییزی منزل خود استفاده کنید.  

 استفاده از شومینه خاموش
اگر از شومینه خود استفاده نمی کنید پس بهتر است فضای آن را تبدیل به پاییزی ترین و دنج ترین نقطه ی دکوراسیون خود کنید. با کمک یک فرش خز دار، چند کوسن و پتو  می تواند جلوه ی پاییزی خوبی را برای دکوراسیون شما ایجاد کند. اما اگر از شومینه برای گرمایش استفاده می کنید بهتر است سری به مطلب تمیز کردن شومینه با ۳ روش ساده خانگی! سری بزنید و شومینه ی خود را برای شروع فصل سرما آماده کنید. 

استفاده از رنگ های سفید و سیاه 
رنگ های سفید و سیاه به خوبی جلوه ای از عصرهای پاییزی را برای دکوراسیون شما به ارمغان می آورند به خصوص اگر با رنگ های تند و شاد پاییزی همراه شوند. پس بخشی از دکوراسیون خود به این رنگ ها اختصاص دهید و پاییز را به خانه ی خود بیاورید. 

استفاده از رومیزی پاییزی
استفاده از رومیزی های ضخیم و با طرح و رنگ های پاییزی یکی از ساده ترین راه حل ها برای داشتن یک دکوراسیون پاییزیدلچسب است. حتی می توانید خودتان این این رومیزی ها را بسازید و ظاهری خاص و دوست داشتنی به فضای خودتان ببخشید. 

خوراکی های پاییزی 
خوراکی های پاییزی درست همانند رنگ های پاییزی است جلوه ی بی نظیری به دکوراسیون شما می بخشد، کافی است با کمک ایده های قبلی میزی چشم نوازی را تزیین کنید و خوراکی های لذت بخش پاییزی را با عزیزان تان میل کنید و ازدکوراسیون پاییزی و عصر زیبایتان لذت ببرید.  

منبع: چیدانه

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.