تبیان، دستیار زندگی

برگزاری مرحله کشوری جشنواره «مدهامّتان» به تعویق افتاد

مرحله کشوری جشنواره قرآنی‌ «مدهامّتان» که قرار بود نیمه آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود، یک هفته به تعویق افتاد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مدهامتان


دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در دو مرحله استانی و کشوری طراحی و اجرایی شد.

مرحله استانی این رقابت‌ها قرار بود اواخر مهرماه به پایان برسد اما به دلیل اهمیت هماهنگی و وجود ناظران در استان‌ها این رقابت‌ها در برخی از استان‌ها هفته اول آبان‌ماه برگزار شد و در نهایت مرحله استانی جشنواره مدهانّتان به پایان رسید که اسامی برترین‌های هر رشته در استان‌ها به زودی اعلام می‌شود و برگزیدگان به مرحله کشوری راه می‌بایند.

مرحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» قرار بود 14 تا 17 آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شود اما زمان برپایی این رقابت‌ها به تعویق افتاده است.

به طوری که مجتبی میرزایی‌نسب دبیر جشنواره مدهامّتان دلایل این تأخیر را برگزاری نمایشگاه کتاب ناشران کشورهای جهان اسلام در همین زمان در مشهد مقدس عنوان کرده است.

به گفته میرزایی‌نسب در صورت تأیید ستاد عالی مسابقات مرحله کشوری جشنواره «مدهامّتان» با یک هفته تأخیر از 21 تا 23 آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، تغییر زمان برگزاری مرحله کشوری جشنواره مدهامّتان در سال‌های گذشته نیز وجود داشت به طوری که نهمین دوره این جشنواره به دلیل تداخل با برنامه‌های مختلف همچون مسابقات بین‌المللی دانشجویان به تعویق افتاد.

منبع : خبرگزاری فارس