تبیان، دستیار زندگی

خاطره‌ای طنز درباره خر و پف یک شهید

صفحه اینستاگرام راوی مدیا که در زمینه شهدا و ولایت فقیه مطالبی را به اشتراک می گذارد این بار خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به منتشر کرده که بسیار جالب و خواندنی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اینستاگرام
به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آغاز جنگی نابرابر و برنامه ریزی شده که قرار بود دشمن را 3 روزه به قلب ایران برساند اما رزمندگان آن را هشت سال تمام درمرزهای ایران نگه داشتند و سرانجام بیرون راندند.

با نزدیک شدن به هفته گرامیداشت دوران دفاع مقدس برخی، خاطرات رزمندگان را در فضای مجازی منتشر و برخی دیگر بازنشر می‌کنند، برخی از این روایتها مرتبط با خاطرات طنز در دوران دفاع مقدس است. از جمله خاطره زیر که راوی مدیا در اینستاگرامبه اشتراک گذاشته است.

 راوی مدیا در صفحه اینستاگرام  نوشت:

"خُر و پُف شهید! صحبت از شهادت و جدایی بود و اینکه بعضی جنازه‌ها زیر آتش می‌مانند و یا به نحوی شهید می‌شوند که قابل شناسایی نیستند. هر کس از خود نشانه‌ای می‌داد تا شناسایی جنازه ممکن باشد. یکی می‌گفت: «دست راست من این انگشتری است.» دیگری می‌گفت: «من تسبیحم را دور گردنم می‌اندازم.» نشانه‌ای که یکی از بچه‌ها داد برای ما بسیار جالب بود. او می‌گفت: «من در خواب خُر و پُف می‌کنم، پس اگر شهیدی را دیدید که خُر و پُف می‌کند، شک نکنید که خودم هست."
منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان