تبیان، دستیار زندگی
شما و سفینه فضاییتان می‌خواهید به سوی مریخ پرتاب شوید. اکنون باید تصمیم بگیرید چه وسایلی برای این سفر طولانی همراه خود ببرید. سفینه فضایی، شما را در عرض 9 ماه به مریخ می‌رساند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر به مریخ

سفر به مریخ

شما و سفینه فضاییتان می‌خواهید به سوی مریخ پرتاب شوید. اکنون باید تصمیم بگیرید چه وسایلی برای این سفر طولانی همراه خود ببرید. سفینه فضایی، شما را در عرض 9 ماه به مریخ می‌رساند. اکنون این سفینه در مدار پرتاب در دور زمین قرار دارد. هر چیزی را که به آن نیاز دارید باید از هم اکنون به این سیاره سرخ بفرستید. در مدار مریخ خیلی چیزها وجود دارد. شما برای زنده بودن به هوا، غذا، آب، حرارت و گرما احتیاج دارید.

شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزهایی همراه خود ببرید. به عنوان مثال شما کدام غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را می‌خواهید به همراه ببرید؟ و یا اینکه می‌خواهید طول مدت سفر را چگونه سپری کنید؟ شما مجاز هستید که تنها 10 وسیله همراه داشته باشید. فقط مراقب باشید که بعضی وسایل در زمین خیلی خوب کار می‌کنند ولی بیرون از زمین به دلیل دمای صفر درجه خراب می‌شوند و یا به دلیل عدم وجود گرانش کارآیی لازم را نخواهند داشت.

نحوه بازی کردن و معرفی دکمه‌ها:

وقتی شما لینک پایین صفحه رابزنید در ابتدا باید بر روی کلمه play کلیک کنید و بعد برای شما فیلم کوتاهی نمایش داده می‌شود. اگر نمی خواهید این فیلم را ببینید می‌توانید با زدن دکمهskip از نمایش آن جلوگیری کنید. سپس در صفحه بعد دو دکمه در مقابل شما قرار می‌گیرد دکمهinstructions نحوه بازی کردن را می‌گوید. دکمه بعدیbegin mission است که با زدن آن بازی شروع می‌شود و شما 10 دقیقه فرصت دارید از وسایلی که در اختیارتان قرار دارد 10 وسیله را انتخاب کنید. در پایین صفحه دو مانیتور کوچک برای شما نمایش داده می‌شود.

در مانیتور سمت چپ وسایلی وجود دارد که شما می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید اگر وسیله ای را خواستید انتخاب کنید باید دکمه زرد رنگload را فشار دهید. بالای دکمهload دو فلش هست که با استفاده از آنها می‌توانید وسیله بعدی و یا قبلی را ببینید در صفحه مانیتور سمت راست توضیحاتی در مورد جسمی که در مانیتور سمت چپ در حال نمایش است به شما نشان داده می‌شود در بالای مانیتور سمت راست دو دکمه وجود دارد که دکمه سمت راست معایب به همراه داشتن آن وسیله را به شما نشان می‌دهد و دکمه سمت چپ مزایای آن وسیله را به شما می‌گوید. در پایان باید دکمهlaunch rocket را بزنید امیدوارم سفر خوبی به مریخ داشته باشید!

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.(پس از دانلودفایل index را انتخاب کنید.)

نویسنده : علیرضا سرمدی