تبیان، دستیار زندگی

تردد ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی مهران

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد دو هزار دستگاه اتوبوس حامل زائران در مرز مهران تردد کرده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
تردد اتوبوس
سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آمار سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی حمل مسافر که به صورت آنلاین تردد ها را ثبت می کند، طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد دو هزار دستگاه اتوبوس حامل زائران  در مرز مهران  تردد داشتند .
وی گفت: تمامی اتوبوس های حامل مسافر که وارد  شهرستان مهران می شوند باید برای جلوگیری از سرگردانی زائرین اربعین حسینی (ع)، زائران را تا پایانه برکت همراهی  کرده و در آن جا نسبت به پیاده کردن و برای ثبت ساعت و ابطال به پایانه برکت که ایستگاه پلیس در آنجا مستقر است مراجعه و مبداء حرکت خود را آغاز کنند.
وی افزود: در صورت عدم رعایت موارد مذکور ،در محور های مواصلاتی از تردد آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: با توجه به شلوغی و ازدحام ترافیک در محورهای مواصلاتی استان، از تمامی رانندگان تقاضا داریم که  با آرامش کامل وسعه صدر رانندگی کنند  و هرکجا احساس خستگی و خواب آلودگی کردند از ادامه حرکت اجتناب  و نسبت به  استراحت خود اقدام کنند.
وی عنوان داشت: با توجه به کوهستانی بودن جاده ها و گرد و خاک ناشی از  بادهایی که  در سمت  بیابان های  کشور عراق  وارد استان ایلام می شود و دید را برای رانندگان محدود می کند به تمامی  رانندگان توصیه می شود که از  ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت ، سبقت ، انحراف به چپ که عامل اصلی در تصادفات هستند خودداری کنند.
سرهنگ همتی زاد  عنوان داشت: پذیرفته نیست از رانندگانی که در ترافیک سنگین مرتکب تخلفات  حادثه ساز   شوند و در صورت مشاهده ماموران پلیس راه برابر مقررات قانونی، اعمال قانون خواهند کرد.
وی در پایان گفت: تمامی رانندگان بدانند که از ابتدای محورهای ورودی استان تا مرز مهران در هر کیلومتر از جاده تعداد یک واحد گشتی پلیس با تجهیزات کامل در اختیار مستقر شده اند تا رفتارهای ترافیکی رانندگان را کنترل کنند.

 منبع : خبرگذاری مهر