تبیان، دستیار زندگی

پارچه ابریشمی گل دار خوشگله، ولی شستن اش داستان داره…

بعضی از پارچه های ابریشمی باید با دست شسته بشن، و بقیه رو فقط میشه به خشکشویی برد. اگه اجازه ی شستن با دست رو دارید، با یه شوینده ی ملایم و آب سرد بشوییدش. به هیچ وجه به هم نسایید یا ازش آبگیری نکنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
پارچه ابریشمی گل دار
پارچه ابریشمی رو میشه جوری بافت که بعضی قسمت هاش برجسته تر بشن، و توی اون قسمت ها معمولا از نخ طلایی یا نقره ای استفاده میشه. اگه موقع شستشوی این پارچه ها حواسمون رو جمع کنیم، این برجستگی ها مثل روز اولشون میمونن و ظاهر قشنگشون رو حفظ می کنن.
اول از همه، برچسب لباس رو نگاه کنید. بعضی از پارچه های ابریشمی باید با دست شسته بشن، و بقیه رو فقط میشه به خشکشویی برد. اگه اجازه ی شستن با دست رو دارید، با یه شوینده ی ملایم و آب سرد بشوییدش. به هیچ وجه به هم نسایید یا ازش آبگیری نکنید.
برای جلوگیری از نخ کش شدن، یا گره خوردن این پارچه (که میتونه حتی توی ماشین خشک کن هم این اتفاق بیفته)، بهتره که به صورت افقی (روی زمین) خشکش کنید. برای اینکه طرح برجسته اش رو خراب، و یا صاف نکنید، همیشه این پارچه ها رو از پشت اتو بزنید، و یادتون نره که حتما یه پارچه ی ساده و تمیز نخی رو بین اتو و پارچه ی ابریشمی قرار بدین.

منبع:رنگی رنگی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.