تبیان، دستیار زندگی

خوشبوسازی شخصی برای آدم های رنگی

به جای اینکه از خوشبو کننده های شیمیایی که هم عوارض برای بدنمون تولید میکنن، هم برای کره ی زمین استفاده کنیم، میتونیم از خوشبو کننده های بدن مخصوص رایحه درمانی با رایحه جادویی گل ها برای مرطوب و معطر کردن پوست استفاده کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
خوشبوسازی شخصی
یک آدم رنگی دوست داره تمیز و خوشبو باشه. این خوشبوسازی شخصی میتونه به روش های مختلفی انجام بشه. مثلا؟
یکی از روش ها استفاده از خوشبو کننده هاست. اما به جای اینکه از خوشبو کننده های شیمیایی که هم عوارض برای بدنمون تولید میکنن، هم برای کره ی زمین استفاده کنیم، میتونیم از خوشبو کننده های بدن مخصوص رایحه درمانی با رایحه جادویی گل ها برای مرطوب و معطر کردن پوست استفاده کنیم.
هیدروسل ها همون آبهای آروماتیک هستن که از روغن های رایحه درمانی به دست میان. اینها با اسم آب گل هم در بازار پیدا میشن، اما قبل از خرید حتما از فروشنده بپرسید که این آب گل همون هیدروسل هست یا نه. هیدروسل رو برای خوشبوسازی پارچه مبل و روبالشی و… هم کاربرد داره.
برای خوشبوسازی موقع دوش گرفتن و حمام میتونید از قطره های ترکیبی روغن های رایحه درمانی برای آب وان حمام، یا از شامپو بدن یا شامپوی سر مخصوص آروماتراپی برای خوشبوسازی پوست و مو استفاده کنید و در عین حال از خواص دارویی اونها هم استفاده کنید.
از خوراکی ها هم میشه برای خشبوسازی استفاده کرد! مثلا ماست یا میوه و پنیر در عین حال که طعم فوق العاده خوبی دارن، میتونن دهان و بدنتون رو خوشبو کنن.
اگه طرفدار ماساژ و یه کم مشت و مال هستید، روغن های رایحه درمانی کمکتون میکنن یه حس عالی رو تجربه کنید! مثلا ترکیب عصاره هایی مثل لیمو، اسطوخودوس یا یاسمین و چوب صندل هم خواص آرامش دهنده هستند و استرس و خستگی رو از بدن دور میکنن، هم به خوشبوسازی شخصیتون کمک می کنن.

منبع:رنگی رنگی
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.