تبیان، دستیار زندگی

حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور در سرزمین های نور

مدیر راهیان نور سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از آمادگی یادمان‌های دفاع مقدس جنوب و غرب کشور برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد و گفت: اردوهای راهیان نور از 22 مهرماه آغاز شده است و یادمان‌های دفاع مقدس از مدت‌ها قبل برای میزبانی از این کاروان ها آمادگی کامل را داشتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مناطق راهیان نور

روح‌الله حسین‌زاده گفت: اردوهای راهیان نور همه ساله با رشد کمی و کیفی روبرو است و در حال حاضر شاهد اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به سرزمین های نور هستیم.

وی ادامه داد:اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به سرزمین‌های نور همچنان ادامه دارد و تا اواسط اسفندماه این اعزام‌ها را خواهیم داشت و علاوه بر آن، اعزام‌های دانشجویی در ماه‌های بهمن و اسفند به اوج خود می‌رسد.

حسین‌زاده تاکید کرد: همزمان با نزدیکی به مراسم اربعین حسینی  و با توجه به اینکه امکانات و ظرفیت راهیان نور در اختیار زائران اربعین حسینی قرار خواهد گرفت، راهیان نور یک توقف کوتاه مدت خواهد داشت که تاریخ دقیق آن اطلاع رسانی می شود و بعد از مراسم اربعین و بازگشت زائران ایرانی از کربلا، ان شاءلله شاهد ادامه برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور همه ساله با رشد کمی و کیفی روبرو است و با افزایش ظرفیت اسکان در استان خوزستان، امکان حضور زائران بیشتری در سرزمین نور مهیا شده است.

منبع: ایسنا