تبیان، دستیار زندگی

واکنش آبی‌ها به خبر درگیری رحمتی و ابراهیمی

خبرگزاری ایلنا در گزارشی که دیروز روی خروجی‌اش قرار داده بود از درگیری کاپیتان‌های استقلال پیش از هشتادوپنجمین داربی پایتخت خبر داده بود؛ خبری که البته بلافاصله واکنش باشگاه استقلال را هم در پی داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ابراهیمی و رحمتی
به گزارش تبیان و به نقل از خراسان؛ خبر این بود که 2 بازیکن باتجربه استقلال پیش از داربی ۸۵ پایتخت با یکدیگر درگیر شدند. ایلنا با این مقدمه نوشت: «استقلال تهران در هفته دهم لیگ برتر در دیدار حساس مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در پایان با نتیجه یک - صفر بازی را به حریف سنتی خود واگذار کرد. شنیده‌ها از اردوی استقلال و فضای میان بازیکنان پیش از شروع بازی حکایت از درگیری شدید میان 2 تن از قدیمی‌های این تیم دارد. سیدمهدی رحمتی و امید ابراهیمی ساعاتی پیش از شروع مسابقه و زمانی که در هتل حضور داشتند با یکدیگر بگو مگو پیدا کرده که این درگیری رفته‌رفته‌ شدید‌تر هم شد و حتی دخالت سایرین هم تا دقایقی بی‌فایده بود. ماجرا از آن قرار است که رحمتی در هتل پیشنهاد شرط‌بندی را میان بازیکنان مطرح می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد هرکدام مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پول وسط بگذارند و پیش‌بینی‌شان از داربی را بگویند تا در پایان هر کس حدسش درست از آب درآمد پول‌های جمع شده به او برسد. این پیشنهاد از سوی رحمتی باعث برافروخته شدن ابراهیمی شد و این بازیکن واکنش تندی به کاپیتان نیمکت‌نشین آبی‌ها داشت. به گفته برخی از حاضران در آن لحظه اعتراض ابراهیمی به رحمتی برای مطرح کردن شرط‌بندی پیش از داربی بود که عقیده داشت تمرکز بازیکنان را از بین خواهد برد و البته برخی دیگر هم می‌گویند رحمتی روی باخت استقلال در داربی شرط بسته بود که این موضوع اعتراض و ناراحتی هافبک دفاعی آبی‌پوشان را در پی داشت.» البته هنوز خبرگزاری ایلنا در این باره سند محکمی منتشر نکرده اما مطمئنا انتشار این خبر نمی‌تواند بدون سند و مدرک باشد!
واکنش باشگاه استقلال
انتشار این خبر با واکنش صریح باشگاه استقلال همراه بود. سایت باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر، تاکید کرد: «خبرگزاری ایلنا به انتشار خبری کذب پیرامون اردوی استقلال پیش از داربی و درگیری 2 بازیکن این تیم پرداخته است. با توجه به این که خبرگزاری ایلنا برای چندمین‌بار اقدام به انتشار چنین اخباری در خصوص باشگاه کرده، باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر، اعلام می‌کند با ارجاع پرونده به کمیته حقوقی باشگاه، این موضوع را در مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.»
تکذیب مهدی رحمتی
این پایان ماجرا نبود و خبر جنجالی درگیری 2 کاپیتان در پی شرط‌بندی، واکنش مهدی رحمتی را هم در پی داشت. سنگربان استقلال در این خصوص روی کانال تلگرامی‌اش نوشت: «ظاهرا سکوت من، بهترین فرصت را برای سوءاستفاده دشمنانم فراهم کرده است. امیدوارم آن‌هایی که چنین مطالبی منتشر می‌کنند برای این حرکت سخیف، مدرک محکمه‌پسندی داشته باشند. یا علی.»
ابراهیمی: هرگز با رحمتی درگیر نشدم
امید ابراهیمی، هافبک محبوب آبی‌پوشان که برای مراسم سالگرد فوت پدرش در شمال به سر می‌برد، پس از شایعاتی که در مورد بحث و درگیری‌اش با مهدی رحمتی به وجود آمده به ورزش سه گفت: «من در حال حاضر برای برگزاری مراسم سالگرد پدرم در شمال حضور دارم و نمی‌دانم این شایعات برای چه هدفی و از کجا سرچشمه می‌گیرد، فقط می‌دانم که اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این شایعات همگی ساخته ذهن برخی از دوستان است. بین من و مهدی رحمتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در عین رفاقت به همراه دیگر بازیکنان برای موفقیت استقلال در تلاش هستیم و کسانی که این شایعات را می‌سازند هدفشان ضربه زدن به نام بزرگ استقلال است.»