تبیان، دستیار زندگی

طرز تهیه بروسکتای نخود و لوبیای سبز سویا

با استفاده از یک فر کلوچه پزی یا فر تکه های نان باگت فرانسوی را تست یا گریل کنید سپس یک قاشق سوپخوری از مخلوط روی هر برش بمالید و سرو کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
   بروسکتای نخود و لوبیای سبز سویا

مواد لازم بروسکتای نخود و لوبیای سبز سویا


مواد اصلی

لوبیای سویا ۱ فنجان
نخود ۱/۲ فنجان
سیر (درشت خرد شده) ۱ حبه
پیازچه (درشت خرد شده) ۲ عدد
برگ ریحان (خرد شده) ۱/۴ فنجان
روغن زیتون ۱/۴ فنجان
پنیر پارمیجانو (پارمیزان یا پارمسان) ۱/۴ فنجان
نان باگت (فرانسوی یا مشابه. برش خورده) ۱ عدد
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه
زمان تهیه ۱۵ دقیقه
زمان پخت ۵ دقیقه
۱ یک قابلمه ی متوسط آب را جوش بیاورید.. نصف قاشق سوپخوری نمک و لوبیای سویا را اضافه کنید. ۴ دقیقه بپزید سپس نخود را اضافه کنید و ۱ دقیقه دیگر بپزید. در این زمان یک کاسه ی بزرگ آب و یخ آماده کنید که وقتی پخت لوبیای سویا و نخود تمام شد در آن خنکشان کنید.
۲ لوبیای سویا و نخود را از داخل آب جوش بیرون بیاورید و سریع داخل آب یخ بگذارید تا دیگر نپزند. زمانی که خنک شدند آبکش کنید و کنار بگذارید.
۳ در یک غذا ساز، سیر و پیازچه را بریزید و چند مرتبه بزنید. سپس برگ ریحان، نخود و لوبیای سویای خنک شده را هم اضافه کنید و ۳ تا ۴ مرتبه دیگر تا زمانی که مخلوط داخل غذاساز خرد شده باشد بزنید. روغن زیتون را اضافه کنید. با زهم بزنید تا همه چیز ترکیب شود.
۴ مخلوط بایستی شبیه سس پستوی غلیظ باشد. مخلوط را داخل یک کاسه بریزید سپس پنیر و کمی نمک و فلفل تازه آسیاب شد را اضافه کنید و هم بزنید.
۵ با استفاده از یک فر کلوچه پزی یا فر تکه های نان باگت فرانسوی را تست یا گریل کنید سپس یک قاشق سوپخوری از مخلوط روی هر برش بمالید و سرو کنید.
منبع:پاپیون

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.