تبیان، دستیار زندگی

استقلال و نیاز به شور همیشگی

هواداران استقلال در دربی 85 سکوهای متعلق به آبی ها را تسخیر کردند و با شور و شوقشان انرژی لازم برای برگزاری یک دربی خوب را به تیمشان منتقل کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
استقلال
به گزارش تبیان و به نقل از ورزش سه؛ استقلال در این فصل هنوز نتایج خیلی خوبی نگرفته و همین باعث شده تا هواداران این تیم مثل سال هایی که این تیم همیشه جایی در میان مدعیان درجه یک داشت به ورزشگاه نیایند. اما در دربی روزپنجشنبه استقلالی ها تمام جایگاه های متعلق به هواداران این تیم را پر کرده و مثل همیشه با تشویق های بی امانشان تیم را رو به جلو بردند.
استقلال در دربی نمایش بهتری نسبت به بازی های قبلی اش داشت و این را باید مدیون هوادارانش باشد که با شوق و انرژی بالایشان در دربی حضور یافتند. استقلال در ادامه راه این فصلش نیز به حضور هوادارانش نیاز دارد. این تیم برای موفقیت باید از سوی هوادارانش مثل دربی که با شور و انرژی بالا حامی تیمشان بودند حمایت شوند. استقلال اینگونه می تواند به مسیر موفقیت برگردد چرا که تجربه نشان داده حمایت هواداران و پرشدن ورزشگاه می تواند ضامن پیروزی تیم ها باشد.
آبی های تهران برای هفته های آینده باید به ورزشگاه بیایند و تیمشان را فارغ از نتایجی که گرفته و خواهد گرفت حمایت کنند چرا که تیم هایی مثل استقلال با هوادارانشان قدرت می گیرند. استقلال برای رسیدن به روزهای خوب نمی تواند در ورزشگاهی خالی نتیجه بگیرد این تیم به حمایتی همه جانبه از سوی هوادارانش نیاز دارد.