تبیان، دستیار زندگی

جنجال رمز تلفن همراه و خیانت همسران!

اگر همسرتان یکی از این موارد را از شما درخواست کرد یا یکی از نشانه‌های زیر در زندگی شما وجود دارد باید احساس خطر کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خیانت رمز تلفن همراه همسران دروغ گفتن خانواده ایرانی عشاق موفق
متخصصان در جمع بندی کلی به مواردی دست پیدا کردند که هرگاه همسر شما آن‌ها را از شما درخواست کرد باید بدانید که رابطه‎تان در شرایط خطرناکی قرار گرفته است. در زیر به این موارد اشاره می‎کنیم:

تغییر کلی
این که همسرتان از شما بخواهد برایش فردی دیگر شوید، یعنی یا مدل مو یا لباس و پوشش و … را به کل تغییر دهید این کمی خطرناک است. اما خطرناک‎تر درخواست تغییر مسائل بزرگ‎تر مثل شغل، دین و مذهب و … است.

رمز تلفن همراه
رازهایی که زن و شوهرها دارند می‎تواند باعث بر هم خوردن رابطه‎شان شود. اما این به این معنی نیست که هیچ یک حریم شخصی نباید داشته باشند. هرکدام حق دارند موبایلی شخصی داشته باشند و اصلا منطقی نیست که کسی از همسرش رمز موبایل یا شبکه‌های اجتماعی را درخواست کند.

تساوی
در ازدواج موفق خبری از مسئولیت‎های ۵۰-۵۰ نیست. بلکه زوج‌های موفق این طور هستند که سعی می‎کنند تا جایی که شده امور را انجام دهند و اجازه ندهند دیگری به دردسر بیفتد. در واقع زوج‌های موفق مدام به یکدیگر سرویس می‎دهند، حتی اگر غیر منصفانه باشد.

دروغ گفتن
هرگز نباید به راحتی به همسرتان دروغ بگویید. حتی اگر این دروغ مربوط به یک عادت بد خودش است و نمی‎خواهید اذیت شود. لازم نیست رازی نگه دارید و باید بگویید که این کار او بد است.

چشم‌پوشی از خیانت
وقتی یکی از زوجین خیانت می‎کند و دیگری او را می‎بخشد باید تقریبا مطمئن باشد که باز هم خیانت در کار خواهد بود. اگر این اتفاق افتاد و همسرتان را بخشیدید حداقل کاری که از دستتان بر می‏آید این است که جلسات جدی و فشرده‎ای را نزد روانشناس بگذرانید.
منبع : وب سایت درنگ

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.