تبیان، دستیار زندگی

می‌دانستم پرسپولیس برنده دربی است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فجر سپاسی در 90 دقیقه قانونی این دیدار، با بازی منطقی که انجام داد، خیلی ما را اذیت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
محمدنوری
به گزارش تبیان و به نقل از گل ؛ محمد نوری درخصوص پیروزی تیمش مقابل فجر شهید سپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیم‌های دسته یکی در مسابقات جام حذفی، واقعا خیلی سخت است. هر روز سطح تیم‌های دسته یکی بهتر می‌شود.
وی ادامه داد: ما در 15 دقیقه دوم وقت‌های اضافه خیلی بهتر از حریف بودیم و توانستیم با ارائه یک فوتبال زیبا، حریف را شکست بدهیم اما واقعا فجر سپاسی در 90 دقیقه قانونی این دیدار با بازی منطقی که انجام داد، خیلی ما را اذیت کرد. به هرحال خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: مصدومیتم بد نیست و می‌توانستم در حد ۲۰ دقیقه به تیمم کمک کنم، خوشبختانه حضور مثبتی هم در بازی داشتم. انشالله در بازی بعدی جام حذفی با قرعه خوبی همراه باشیم و بتوانیم امسال قهرمانی را برای هواداران پرشور تیم‌مان کسب کنیم.
نوری افزود: من یک جلسه با تیم تمرین کردم. نباید بیشتر از ۲۰ دقیقه بازی می‌کردم که به هرحال بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و مجبور شدم تا حدود ۶۰ دقیقه‌ای بازی کنم. حضورم در بازی حساس هفته یازدهم مقابل تیم ذوب‌آهن هم منوط به تصمیم کادرفنی و کادر پزشکی تیم است.
وی در رابطه با پیروزی تیم پرسپولیس در دربی پایتخت، اظهار داشت: متاسفانه نتوانستم بازی را ببینم اما به هواداران تیم پرسپولیس این پیروزی را تبریک می‌گویم. می‌دانستم که پرسپولیس برنده بازی دربی خواهد بود چون تیم کامل و یک‌دستی است.
بازیکن سابق تیم پرسپولیس درخصوص حذف تیم پرسپولیس از آسیا خاطرنشان کرد: الهلال تیم بسیار قدرتمندی است، نباید شرایط ما با شرایط تیم‌های عربی مقایسه کنیم. قیمت خرید یک بازیکن تیم الهلال برابر با کل بودجه یک سال باشگاه پرسپولیس است و به نظرم پرسپولیس بسیار خوب توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.