تبیان، دستیار زندگی

گلکسی اس ۹ چه شکلی خواهد بود؟

سامسونگ کار ساخت گلکسی اس 9 را از چند ماه پیش شروع کرده و به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدیدی روی آن قرار می‌دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گلکسی اس 9
به گزارش تبیان و به نقل از دیجی‌مگ، هنوز چند ماهی تا معرفی گوشی گلکسی اس ۹ باقی مانده است. تلفن همراه هوشمندی که به احتمال زیاد در مراسم MWC 2018 معرفی خواهد شد. سامسونگ کار ساخت این گوشی را از چند ماه پیش شروع کرده و به نظر می‌رسد که ویژگی‌های جدیدی روی آن قرار می‌دهد.
گفته شده یکی از این ویژگی‌های جدید اضافه شده (Notch) یا بریدگی در صفحه نمایش است. دقیقا همان قسمت سیاه رنگی که روی صفحه نمایش آیفون X و گوشی Essential مشاهده می‌شود. البته بریدگی صفحه نمایش در گلکسی اس ۹ به پایین گوشی منتقل شده و دقیقا جایی است که سنسور تشخیص اثر انگشت قرار می‌گیرد.
گلکسی اس 9
سنسور تشخیص اثر انگشت در گلکسی اس ۹ به زیر صفحه نمایش منتقل شده و برای اینکه مشکلی در نمایش تصاویر و رنگ‌ها به وجود نیاید، سامسونگ بریدگی صفحه نمایش را دقیقا جایی قرار داده که این سنسور قرار گرفته است. در زمان عرضه گلکسی اس ۸ هم شایعه منتقل شدن سنسور تشخیص اثر به پشت صفحه نمایش به گوش می‌رسید، اما این اتفاق رخ نداد. دلیل آن هم ایجاد مشکل در نمایش رنگ‌ها اعلام شده بود. حالا سامسونگ با بریدن این قسمت از صفحه نمایش و قرار دادن سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر آن توانسته مشکل را برطرف کند.
گلکسی اس 9
همچنین از آنچایی که بریدگی صفحه نمایش در پایین گوشی قرار گرفته، چندان برای مخاطب آزار دهنده جلو نمی‌کند. دقیقا مشکلی که در گوشی آیفون X مشاهده می‌شود. بریدگی صفحه نمایش در بالای صفحه نمایش قرار گرفته که باعث شده برنامه‌ها بد به نمایش در بیایند.
منبع:دیجی‌مگ