تبیان، دستیار زندگی

پروسه تغییر مدیرعامل استقلال کلید خورد؟

اگرچه مدیرعامل باشگاه استقلال سعی کرد با تغییر سرمربی این تیم از برکناری احتمالی خود جلوگیری و زمان بخرد اما به نظر می‌رسد اضافه شدن شکست در دربی به اتفاقات این فصل باشگاه، پروسه تغییر او را سریعتر از آنچه که فکر می‌کرد، کلید بزند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
استقلال
به گزارش تبیان و به نقل از میزان ؛ یکی از نکات عجیب و قابل توجه دربی 85 عدم حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی برای دیدن داربی بود. اکثر آنها زمانی که منصوریان سرمربی تیم بود در ورزشگاه حضور پیدا کرده و حتی به اظهار نظر هم می‌پرداختند. اما تنها پاسخگویی مسئولان باشگاه استقلال پس از شکست روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس فقط به صدور یک بیانیه از سوی مدیرعامل این باشگاه ختم شد که روزهای روشنی را برای استقلال می‌بیند و تنها تفاوت استقلال و پرسپولیس در دربی‌85 فقط یک پنالتی بود! بیانیه‌ای که به نظر می‌رسد برای افتخاری توسط تیم رسانه‌ای این باشگاه تنظیم شده بود.
شاید افتخاری و دوستانش حتی پیش از تنظیم این بیانیه به این نکته توجه نکرده بودند که پرسپولیس به دلیل خستگی ناشی از بازی با الهلال و نفت و نداشتن برخی بازیکنان کلیدی خود نتوانست صلابت و شادابی پیشین خود را در این بازی داشته باشد که اگر این طور بود شاید نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد.
اگرچه مدیرعامل باشگاه استقلال سعی کرد با تغییر سرمربی این تیم و آوردن شفر از تغییر احتمالی خود جلوگیری کرده و به اصطلاح عامیانه زمان بخرد اما شکست در دربی و مهمتر اینکه تغییرات خاصی در روش بازی و نتایج تیم رقم نخورده و همچنین هدر رفتن بیت المال در قضیه مجتبی جباری یا نحوه خارج کردن مگویان از فهرست تیم با روشی ابتدایی، جذب چشم بسته هر بازیکنی که منصوریان پیش از شروع فصل می‌خواست بدون در نظر گرفتن بالانس شدن تیم در پست‌های مختلف و نارضایتی هواداران از عملکرد مدیرعامل باشگاه و ... دلایلی هستند که نشان می‌دهد پروسه تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال از سوی وزیر ورزش کلید خورده و به‌زودی شاهد تغییراتی در این سطح هستیم.