تبیان، دستیار زندگی

منتظر پروانه نمایش سریال اینترنتی «پیکسل» هستم

«منتظر پروانه نمایش سریال اینترنتی «پیکسل» هستم تا پخش آن را آغاز کنیم.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حامد عنقا

حامد عنقا تهیه کننده و نویسنده سریال «پدر» درباره نگارش این سریال گفت: فیملنامه سریال «پدر» که برای ماه رمضان سال ۹۷ نوشته می شود یک تم مذهبی دارد. این مجموعه برای گروه فیلم وسریال شبکه دو سینما تهیه می شود. تهیه کنندگی این کار را خودم برعهده دارم و کارگردانی این مجموعه را بهرنگ توفیقی.

عنقا درباره روند تولید سریال اینترنتی «پیکسل» نیز توضیح داد: یک سال پیش تصویربرداری سری جدید این سریال به پایان رسید و این روز ها مراحل پایانی فنی خود را پشت سر می گذارد. مراحل فنی این کار بسیار سنگین بود ، به همین دلیل مدت زیادی گروه درگیر این کار بودند. در حال حاضر منتظر پروانه نمایش این مجموعه اینترنتی هستیم تا پخش آن را آغاز کنیم.

وی اداد: قرار است برای پخش اینترنتی این سریال با یک مجموعه ای همکاری کنیم. در آینده اطلاع دقیق برای نحوه دیدن این سریال را آن سایت مرجع اعلام خواهد کرد.

نویسنده سریال «تنهایی لیلا» درباره پایان تعاملی سریال «پیکسل» با مخاطبان خاطر نشان کرد: این تصمیم پایان تعاملی برای این کار در یک اتاق فکری با کاربلد های این حوزه شکل گرفت. درباره پایان تعاملی باید بگویم، بعد از پایان هر قسمت مخاطب خودش تصمیم می گیرد ادامه قصه را آن طور که دوست دارد از بین پیشنهاد هایی که به او می شود خودش انتخاب کند. این موضوع را قبلا در بین بازی های کامپیوتری که داشته ایم تجربه کرده ایم.

حامد عنقا پیش از این نویسنده سریال هایی مانند: «نردبام آسمان»، «تنهایی لیلا» ، «به همین سادگی» و «قلب یخی» که از شبکه نمایش خانگی پخش شد، بوده است.

منبع:صبا