تبیان، دستیار زندگی

رحمتی چرا صورتش را پنهان می‌کند؟!

رحمتی بعد از سال ها یک بار دیگر طعم نیمکت نشینی در دربی های پایتخت را چشید و نود دقیقه نشسته و ایستاده آن هم با ظاهری عجیب شاهد نمایش هم تیمی هایش در زمین بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رحمتی
به گزارش تبیان و به نقل از ورزش سه؛ مهدی رحمتی کاپیتان اول استقلال همان طور که پیش بینی می شد دربی 85 پایتخت را از روی نیمکت آغاز کرد و شاهد حضور سیدحسین حسینی درون دروازه ابی ها پایتخت مقابل رقیب دیرینه بود. جدالی که در نهایت با غیبت کاپیتان اول استقلال به سود پرسپولیس به پایان رسید.
رحمتی در حالی روی نیمکت به عنوان گلر ذخیره استقلال نشست که در طول نود دقیقه ظاهری عجیب داشت درست مثل بازی های قبلی تا حرکت او در قبال پوشاندن صورت توسط شال مشکی این سئوال را در ذهن همه طرفداران استقلال و اهالی فوتبال رقم بزند که چرا دروازه بان مشهور و سرشناس استقلال این حرکت را انجام می دهد؟
رحمتی که به عنوان یکی از بزرگان استقلال یکی دو روز قبل در نشستی با ابراهیمی و خسروحیدری به صحبت های وینفرد شفر گوش داد مسلما باید پاسخی مناسب برای این حرکت خود داشته باشد به خصوص که نه هوا به آن اندازه سرد شده که این حرکت برای ممانعت از سرماخوردگی باشد نه این که صورت او نیاز به پنهان کردن چیزی داشت که کسی نباید می دید!