تبیان، دستیار زندگی

چرا تجمع اربعین، همچون حج، مهم است

چرا تجمع اربعین، همچون حج، مهم است و هدف از سنگ اندازی ها در این دو اجتماع بزرگ اسلامی چیست؟!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حج و اربعین

هرتزل، بنیانگذار «صهیونیسم» در کتاب معروفش «دولت یهود» که در حکم «انجیل صهیونیستها»ست با حسرت میگوید «یهود نیاز به یک اجتماع با شکوه مثل حج محمدیون (مسلمانان) دارد.. مکانی برای تجمع، برای ابراز نیازهای دینی ملت یهود و تبلیغ خاخام ها و.. »

حملات به حجاج از جمله کشتار منا، سقوط فرمالیته جرثقیل و تجاوز به نوجوانان ایرانی در فرودگاه عربستان، همگی راهی برای مخدوش کردن عظمت و شکوه حج و البته تزلزل در حج شیعیان و ایرانیان بود. که بدست خادمان یهود، وهابیت، این شجره خبیثه صورت گرفت. چنانکه مراسم #برائت از مشرکین یکی از عمده ترین دلایل کشتار خونین حجاج در سال 69 بود و تغییر آبلیسک به دیوار در رمی جمرات، برای جلوگیری از همگرایی علیه سمبل #شیطان.

از آن سو، چند سالی است، دومین اجتماع بزرگ و باشکوه مسلمانان، خاری در چشم دشمنان اسلام شده است. تجمع پرشور و شگفت انگیز اربعین حسینی که در واقع «حج فقرا»ست، کانون #وحدت بشریت از مذاهب، ادیان و نژادهای گوناگون است. اربعین، بزرگترین مانور یکتاپرستان جهان علیه دشمنان اسلام و انسانیت است. درست به همین دلیل، همه سنگ اندازی ها مقابل راهپیمایی اربعین، اقدام مشترک سربازهای پیاده صهیونیسم است. آنها این خواب را برای صهیونیسم دیده بودند و اربعین، خواب آشفته اجتماع فرزندان ابلیس را آشفته کرده است و چه هنری از این بالاتر؟! این است دلیل کینه ها


منبع : کانال قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.