تبیان، دستیار زندگی

سامسونگ کیفیت نمایشگرهای خود را به رخ گوگل کشید

با به مشکل برخوردن نمایشگرهای پیکسل ۲ ایکس‌ال، سامسونگ از موقعیت به‌وجودآمده سود برد و نمایشگرهایش را تبلیغ کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سامسونگ
به گزارش تبیان و به نقل از زومیت، اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید حتما از مشکلات صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ال باخبر هستید. خریداران این گوشی مشکلاتی نظیر سایه انداختن صفحه نمایش و محدودیت زاویه‌ی دید را گزارش کرده‌اند. این موارد چیزی نیستند که شما از یک گوشی هوشمند پرچم‌دار انتظار داشته باشید. حتی گوگل نیز مشکلات فوق را تأیید کرده و در حال بررسی آن‌ها است.
سامسونگ این فرصت را غنیمت دانسته است تا کیفیت صفحه‌نمایش‌های خود را به رخ بکشد. این شرکت از تولیدکنندگان مطرح نمایشگرهای اولد در بازار است و پنل‌های سطح بالایی عرضه می‌کند. سامسونگ ویدیوی جدیدی منتشر کرده که ترکیبی از صحبت‌های بررسی‌کنندگان گوشی‌های هوشمند است. آن‌ها همگی در صحبت‌هایشان فناوری نمایشگرهای سامسونگ را ستایش می‌کنند.
در این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای مطرح‌ترین بررسی‌کنندگانی که می‌توانید در یوتیوب پیدا کنید حضور دارند. برش‌های ویدیویی از بررسی‌های آنان از دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ گرفته شده است.
هردو گوشی یادشده به آخرین فناوری نمایشگر سامسونگ مجهز هستند. Infinity Display به خودی خود از لحاظ طراحی، فرسنگ‌ها جلوتر از سایر رقبا است. بررسی‌کنندگان بر سر این نکته توافق نظر دارند که مادامی که صحبت از فناوری واقعی نمایشگر است، Infinity Display کاملا در سطح متفاوتی قرار می‌گیرد.
می‌توان گفت که این حرکت سامسونگ در واقع طعنه‌ای به گوگل بود و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد از علاقه‌ی گوگل برای ارائه‌ی سخت‌افزار بهره ببرد و توجه این شرکت را به سمت خود معطوف کند.
منبع:زومیت