تبیان، دستیار زندگی
: پیشنهاد آبراموویچ صحت دارد رونالدو ستاره رئال مادرید فاش كرد كه از مقامات چلسی پیشنهاداتی دریافت كرده است. او گفت:" من مورد علاقه آبراموویچ مالك پولدار چلسی بوده و هستم. اما پیشنهادی كه از طرف او به من رسید، به هیچ وج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو فاش كرد: پیشنهاد آبراموویچ صحت دارد


رونالدو ستاره رئال مادرید فاش كرد كه از مقامات چلسی پیشنهاداتی دریافت كرده است.

او گفت:" من مورد علاقه آبراموویچ مالك پولدار چلسی بوده و هستم. اما پیشنهادی كه از طرف او به من رسید، به هیچ وجه جدی نبود و من تصمیم گرفتم كه آن را به هیچ وجه با مقامات رئال در میان نگذارم. خانه اصلی من رئال مادرید است و هرگز راهی برای ترك رئال برایم بوجود ندارد.البته بدم نمی آید كه آبراموویچ در آینده هم همین نظر را راجع به من داشته باشد تا بتوانم بعدها به خوبی تصمیم بگیرم."

رونالدو در ادامه گفت:" شنیدن چنین خبری برایم خیلی جالب بود. من به جسارت و البته شجاعت آبراموویچ احترام می گذارم. اما او كمی زیاده روی كرده  است. وی فقط یك نمابر ارسال می كند و كاری با مسائل قانونی آن ندارد. من اكنون یك رئالی هستم و راهی برای تصمیم گیری وجود ندارد. مگر اینكه مقامات باشگاه صلاح بدانند نه خود من."

وی در پایان گفت:" اگر بگویم كه اصلاً دوست ندارم رئال را ترك كنم دروغ گفته ام. چرا كه آینده من می تواند متنوع تر از اینها باشد. من چنین تجربه ای را با آغوش باز پذیرا هستم  . اما در آینده و نه اكنون. چرا كه حالا من تصمیم گیرنده نیستم، در فوتبال هر چیزی ممكن است. من به باشگاه های انگلیسی علاقه زیادی دارم."