تبیان، دستیار زندگی

پشتِ پرده‌های کمتر شنیده شده پیرامون 7 آبان و29اکتبر در تاریخ یهود

از آنجا که صهیونیسمها و فراماسونها سخت پایبند به نمادها و ایام روز و ماه و سال هستند ، براحتی نمیتوان از کنار وقایع و اتفاقاتی که از گذشته تا به امروز در حال رخ دادن است گذشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یهود

یکی از این روزها 7 آبان (مصادف با 29 اکتبر) روزی مبارک برای لابی‌های صهیونیست است. در این روز کوروش حمایت خود را از یهودیانی که خداوند آنها را به خاطر گناهان و کفرشان و همچنین کشتن پیامبران تبعید کرده بود ، اعلام کرد.


در 29 اکتبر 1942 (مصادف با 7 آبان 1321) سال‌ها پس از معاهده بالفور، #چرچیل نخست ‌وزیر انگلیس نامه‌ای به اُسقُف اعظم کانتربری نوشت که این نامه سنگ‌بنای تشکیل کشور جعلی #اسرائیل شد.



در 29 اکتبر 1956 (مصادف با 7 آبان 1335) ارتش رژیم صهیونیستی با حمایت دولت‌های فرانسه و انگلستان وارد «صحرای سینا» در مصر شد و این منطقه را به اشغال خود درآورد.



چند سالی است که رسانه‌های صهیونیستی، حیله‌گرانه برخی از جوانان ساده لوح و خام را مُجاب کرده اند که روز 7 آبان، روز جهانی کوروش است! و با این ترفند فکر و ذهن برخی را به بازی گرفتند و آنان را به کنار #مقبره منسوب به کوروش کشاندند تا این افراد فریب خورده در این روز به جشن و پایکوبی بپردازند. در حالیکه اصلاً چیزی به نام روز جهانی کورش در هیچ تقویم بین المللی و در گاهشماری هیچ کشوری وجود ندارد.

#7 آبان (29 اکتبر) روز_یهود است و به راستی که باید تأسف خورد به حال آن دسته از هموطنان که زحمت چند دقیقه فکر کردن را به خود نمی‌دهند و این قدر راحت بازیچه رسانه‌های صهیونیستی می‌شوند...


منبع :کانال قرارگاه پاسخ به شبهات و شایعات


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.